Jump to content
Annons

SKRIIIIIIIIIIIIIIK!


laxlaxlax

Recommended Posts

AHHHHHHHH

MIN EXFLICKVÄN ÄR EN JÄKLA PAPPSKALLE UTAN EMPATI OCH JAG FICK TILLBAKS KEMITENTAN OCH KLARADE DEN INTE OCH DEN JÄVLA KATTEN ÄR EN SÅN JÄVLA PLÅGA OCH OCH JAG ÄR SÅ SJUKT TRÖTT PÅ ATT INTE HA PENGAR AHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
en gång luktade jag på en hammock. sedan gick jag på en trottoar i godan ro tills jag var framme. det var en bra dag.

jag minns en gång när jag gick hem och duschade. sen tror jag jag drack iste och satt lite vid datorn. det var också en bra dag.

Link to comment
Dela på andra sajter

AHHHHHHHH

MIN EXFLICKVÄN ÄR EN JÄKLA PAPPSKALLE UTAN EMPATI OCH JAG FICK TILLBAKS KEMITENTAN OCH KLARADE DEN INTE OCH DEN JÄVLA KATTEN ÄR EN SÅN JÄVLA PLÅGA OCH OCH JAG ÄR SÅ SJUKT TRÖTT PÅ ATT INTE HA PENGAR AHHHHHHHHHHHHHHHHHH

va är det för fel på katten?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du läser kemi har du valt fel linje! Glömde du bort ångestskriket innan tenten? Det sägs vara tradition på vissa nationer i Lund, att öppna ett fönster o vråla ut sin ångest kvällen före en tenta... å andra sidan så kommer pengafrågan förhoppningsvis att lösa sig när du pluggat klart och den ekonomiska världskrisen lagt sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Tack, men jag har svårt att ta råd från en dominobricka på allvar.

Jag vet inte VEM som tyckte så, det var EN person.

F.ö. är det en expressionspedal för Keyboard som avatar.

Varför kommer det inte med vad jag skrev i citatet?

😉

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...