Mossman Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 LÄNKEN Vem behöver ett band? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 Oh my god vilken kille 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 Oj.... dålig semultankapacitet =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 Hmmm... Har svårt att bli imponerad av sånt där. Känns mest om ett freak som söker uppmärksamhet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 Hmmm... Har svårt att bli imponerad av sånt där. Känns mest om ett freak som söker uppmärksamhet... mm.. det är ju som att lira piano, ackord i högerhanden och basen i vänster. Sen har han lärt sej att dunka trummor i golvet också 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 Lite offtopic, men... Vilken hockey-frilla! Äkta stor-tjeckisk sådan!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 Är nog mer på Andriods linje här. Samt att han är ruggigt ful i sin utstyrsel. Och när blev det fel på att ha ett eget band? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 2 december 2004 Dela Postat 2 december 2004 Eller att köra med lite förinspelat...? Jag spelar nog nästan lika mycket när vi kör live, men med en bakgrund slipper jag stampa med fötterna och "oooaa" synthslingor i en madonna-mikrofon... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 2 december 2004 Dela Postat 2 december 2004 Jag vill också ha pannband 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.