Jump to content
Annons

Windows mediaplayer 10

MagnusB

Recommended Posts

Annons
jag har försökt att installera tillbaka till 9, men det tycker microsoft är en dålig idé så det går inte! 

🙂

M$ är ju för härligt...

Försökte förgäves avinstallera Internet Explorer för några år sedan när hårddiskutrymmet började tryta, men det gick minsann inte heller... 😏

Dela på andra sajter

jag har försökt att installera tillbaka till 9, men det tycker microsoft är en dålig idé så det går inte! Jag får ta o prova winamp.

Microsoft rekommenderar att du använder Systemåterställningen och går tillbaka till den punkt som fanns innan Media Player 10 installerades. En systemåterställningspunkt skapas alltid vid installation av MP10.

Dela på andra sajter

Antal gånger Explorer varit nära att krasha typ fem. Mediaplayer... Typ tretton. Face fact, Micromjuk = idioter.

Det flesta kör nog bara windows för att dom inte har nåt annat val.

Enda jag kan säga är att du gör bäst i att byta till Winamp.

Redigerat av L.C
Dela på andra sajter

Microsoft rekommenderar att du använder Systemåterställningen och går tillbaka till den punkt som fanns innan Media Player 10 installerades. En systemåterställningspunkt skapas alltid vid installation av MP10.

Alla förutom microsoft rekommendrear väl av säkerhetsskäl (virus) att man avaktiverar systemåterställning?

Dela på andra sajter

jag har en fråga... den vill ju sätta olika betyg på mp3orna varav 5 stjärnor. Vad går den betygsättningen på?..

Och sen undrar jag hur den kan sätta olika genrer på mp3orna fast de inte har någon id3 tag... t.ex. vill den att alla mina trance låtar ska gå under genren blues :S

Dela på andra sajter

Jag har inte haft några problem med MP10 på min burk. Inte heller SP2 strulade.

Krascher är också helt okända begrepp för min maskin (maskiner...) - åtminstone under de senaste 7 åren eller något... 😉

Dela på andra sajter

Testa iTunes, den äger alla musikspelare, som god två kommer MusicMatch. (enligt min mening)

På tal om krascher - det beror på vem du frågar. Den första iTunes som kom till Windows var inte direkt snällt mot systemet. I mitt fall var det ominstallation av Windows som gällde.

MS, Apple, eller vad det är. Vad det handlar om är religion 😉

Alla har sina brister och fördelar. Vissa är spridda och lättanvända men inte särskilt optimerade för alla datorer, andra små och effektiva, men inte lika lättanvända eller spridda.

Dela på andra sajter

Märkligt vad alla alltid har problem med M$ prylar. Varken installation av SP2 eller WMP10 har strulat på någon av mina burkar. Och WMP10 är både snyggare och snabbare än WMP9. Och mer funktioner förstås, har bara inte hittat alla ännu... 🙂

Vad som däremot funkade sämre är den inbyggda brandväggen som följde med XP SP2. Bytade till den från ZoneAlarm på en av burkarna för att testa, och bara ett par timmar senare hade burken fått virus. 🙂

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.