Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nån snubbe som kallar sig Kutiman har klippt och klistrat ihop en jäkla massa olika videoklipp från youtube till helt ny musik. Första introt är lite segt men när det väl drar igång... ja då jädrar.

http://thru-you.com/

Annons
Postat
Nån snubbe som kallar sig Kutiman har klippt och klistrat ihop en jäkla massa olika videoklipp från youtube till helt ny musik. Första introt är lite segt men när det väl drar igång... ja då jädrar.

http://thru-you.com/

Säger bara WOW!!!!

Detta är en av de bästa grejerna jag sett och hört. Så klockrent!

Killen har säkert mycket fritid och ett starkt sinne för skapande.

Han är ju självaste gud! :rolleyes:

Postat
Säger bara WOW!!!!

Detta är en av de bästa grejerna jag sett och hört. Så klockrent!

Killen har säkert mycket fritid och ett starkt sinne för skapande.

Han är ju självaste gud! :rolleyes:

Ja det som är häftigt är att det verkligen är bra på riktigt, inte bara plojigt. Just a lady t ex är verkligen fantastiskt vacker.

Postat
Ja det som är häftigt är att det verkligen är bra på riktigt, inte bara plojigt. Just a lady t ex är verkligen fantastiskt vacker.

Annars hade man kunnat tänka sig att det skulle bli rörigt när man förste hörde om det, men det är ju underbart vacker och bra.

Ljudkvalitén är ju också jävligt bra! :rolleyes:

Postat

Grymt som faan.

Får mig att tänka på det norrmannen gjorde för några år sedan, var två videor, en med ett piano, och en med ett trumset. Deras tjusning var enkelheten (har någon en länk till dessa videor?)

Detta var nästa nivå.

Postat
Får mig att tänka på det norrmannen gjorde för några år sedan, var två videor, en med ett piano, och en med ett trumset. Deras tjusning var enkelheten (har någon en länk till dessa videor?)

Postat

Tack...det var snabbt :rolleyes:

Diggar de videorna för att det låter så dåligt men ändå så bra.

Postat

Mother of god!!!! Det är det grymaste jag sett på länge!! sån känsla!! ...

Postat

Hur fasiken timestretchar man både audio/video på ett enkelt sätt? Måste vara mycket av den varan i de här klippen.

Jag är verkligen superimpad av hela konceptet, kreativiteten och genomförandet. Jisses!

Postat

Ja eller öht, vad använder man för program för att kunna jobba musikaliskt med ljud men ändå få videon att hänga med i redigeringen? Hmm.

Postat (redigerat)
Ja eller öht, vad använder man för program för att kunna jobba musikaliskt med ljud men ändå få videon att hänga med i redigeringen? Hmm.

Det borde ju inte vara alltför svårt på Adobe premiere, eller jo .. kanske krångligt, men om man lär sig hur.. mycket pill.

I adobe premiere kan man ju lägga flera lager utav filmerna, och även flera lager utav sina ljud, så väljer man att visa ljudklippen som ljudbilder. Då kan man pussla lättare.

Redigerat av Lonian
Postat

Såg detta för ett tag också. Helt vansinnigt skillat! Shit...sånt jäkla gung i "I´m new". Jag är också MKT imponerade av hur tight det är. Kreativitet på hög nivå.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.