Neko Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Det kan vi lösa. Du har ju min msn så det fixar sig säkert. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 8 december 2004 Dela Postat 8 december 2004 Mmm... Har fortfarande inte definitivt bestämt mig för om jag kommer eller inte, men det lutar åt det. Försöker övertyga flickvännen att hon ska hänga med också... Tar med digitalkamera om vi kommer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 8 december 2004 Trådstartare Dela Postat 8 december 2004 Hammagrellas IRL-låt får ju åka med, och ses till att den spelas i baren 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 9 december 2004 Dela Postat 9 december 2004 Okej gott folk. Var och när ska vi träffas? Direkt på Zeldas? I så fall när? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 klockan 7 vid zeldas kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 10 december 2004 Trådstartare Dela Postat 10 december 2004 Ja, 7 vid zeldas låter fint tycker jag. Vilka är det som är på nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ketri Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Jag är med! 1900 blir bra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 (redigerat) Lägger upp bilderna här Redigerat 13 december 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.