Debree Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 För ett par veckor sedan blev det en liten irl-gathering här i Växjö, tyvärr blev vi ju dock bara jag, Neko och Insolitus. Det var dock en trevlig kväll med öl, studiosnack och biljard! Det hade varit roligt att ta ytterligare en kväll med bl.a. ovanstående ingredienser och gärna lite fler studionissar! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 fasen jag e på om jag bara fixar lite pengar den här gången. =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 På igen. Självklart! Bestäm datum fort så jag checka lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 Är det bara "grabb" kväll eller får flickvännen joina oss också? =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 30 november 2004 Trådstartare Dela Postat 30 november 2004 Nä, flickvännen tycker jag är välkommen hon också! Grabbkväll behöver det ju inte bli, det finns väl en och annan tjej här på forumet också (men jag kan ju ha fel)..? Som sagt; The more the marrier! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 Som sagt; The more the marrier! Precis =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 Ok, det vore trevligt. Ska försöka hänga på den här gången... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 Jag är självklart på!! 🙂 Datum? Jag kan de flesta dagar innan jul förutom kommande helgen och 16dec. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 1 december 2004 Trådstartare Dela Postat 1 december 2004 Götte! Mitt förslag är helgen den 10-11:e (nästa helg igen). Vet inte om jag kan någon annan helg heller innan jul, annars kan man ju ta en onsdag eller så, men helg är ju alltid trevligast. Anyone with me? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 (redigerat) Då tycker jag 11 dec! Den 10dec skulle jag tydligen på teater med min klass. 🙂 EDIT: Markering Redigerat 1 december 2004 av insolitus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 Götte! Mitt förslag är helgen den 10-11:e (nästa helg igen). Vet inte om jag kan någon annan helg heller innan jul, annars kan man ju ta en onsdag eller så, men helg är ju alltid trevligast. Anyone with me? 🙂 11e vore ju passande då det är Forumets 1årsdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 11e vore ju passande då det är Forumets 1årsdag. Det ska firas med en öl! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 Men vad härligt. Ska försöka spika det. Luspank som jag är =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 1 december 2004 Trådstartare Dela Postat 1 december 2004 Ja, tjenare, det var ju ett ypperligt datum isf 🙂 Nu får vi ju fira! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 2 december 2004 Dela Postat 2 december 2004 Ok, den 11:e är noterat i kalendern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 2 december 2004 Dela Postat 2 december 2004 Som sagt; The more the marrier! Ska ni gifta er eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 december 2004 Dela Postat 2 december 2004 Klart vi ska. Fast eftersom vi är killar (i alla fall alla som skrivit i tråden) så får vi väl registrera partnerskap istället. Hoppas min flickvän inte har något att invända. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 2 december 2004 Trådstartare Dela Postat 2 december 2004 Som sagt; The more the marrier! Ska ni gifta er eller? Insåg också det. Menmen, det är väl bara att ta med ringarna... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 3 december 2004 Dela Postat 3 december 2004 Var säger vi? Zelda va ju trevligt förra gången! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 4 december 2004 Dela Postat 4 december 2004 Håller med dig där Insolitus. Och jag vet faktiskt inget annat ställe som har biljard, så vill vi spela det så är Zeldas ett måste. Kan dock vara aktuellt att kolla upp så att stället inte är bokat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 6 december 2004 Dela Postat 6 december 2004 kalendrad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ketri Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Jag vill oxå vara med denna gång... Biljard och lite snicksnack är ju inte fel. Jag är snål/fattig så jag ser gärna att man går dit innan de börjar ta inträde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 När är det? Jag är inne redan vid 2 på lördag. Har inte mycket val... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 (redigerat) Samt en stilla undran hur många som är med nu? Android? Addic59 Insolitus Neko Debree Ketri + ev flickvänner mm? Redigerat 7 december 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Vi räknar med att komma jag och frugan =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 (redigerat) Om bara android garanterat kommer med nu också så är vi ju 7 pers! 😛 Ska bli skoj att se detta! Redigerat 7 december 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Förresten. Någon som har möjlighet att ta med sig en kamera? Digitalkamera vore smidigast. Så vi kan lägga upp lite bilder på forumet tänkte jag. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 7 december 2004 Trådstartare Dela Postat 7 december 2004 Ja, Zeldas var ju finfint förra gången så det tycker jag absolut..! Har tyvärr ingen kamera. 😆 Kul att det verkar vara lite flera denna gång 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Har inte heller någon kamera. 😆 Det måste ju fixas. Men jag hittar ju inte i Växjö haha. Det måste ordnas på nåt vis =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Jag gjorde en låt till er.... https://www.studio.se/index.php?showtopic=6459 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.