Jump to content
Annons

Krogen Irl - Växjö - Del 2

Debree

Recommended Posts

För ett par veckor sedan blev det en liten irl-gathering här i Växjö, tyvärr blev vi ju dock bara jag, Neko och Insolitus. Det var dock en trevlig kväll med öl, studiosnack och biljard!

Det hade varit roligt att ta ytterligare en kväll med bl.a. ovanstående ingredienser och gärna lite fler studionissar! 😉

Dela på andra sajter

Annons

Nä, flickvännen tycker jag är välkommen hon också! Grabbkväll behöver det ju inte bli, det finns väl en och annan tjej här på forumet också (men jag kan ju ha fel)..?

Som sagt; The more the marrier!

Dela på andra sajter

Götte! Mitt förslag är helgen den 10-11:e (nästa helg igen). Vet inte om jag kan någon annan helg heller innan jul, annars kan man ju ta en onsdag eller så, men helg är ju alltid trevligast.

Anyone with me? 🙂

Dela på andra sajter

Götte! Mitt förslag är helgen den 10-11:e (nästa helg igen). Vet inte om jag kan någon annan helg heller innan jul, annars kan man ju ta en onsdag eller så, men helg är ju alltid trevligast.

Anyone with me? 🙂

11e vore ju passande då det är Forumets 1årsdag.

Dela på andra sajter

Klart vi ska. Fast eftersom vi är killar (i alla fall alla som skrivit i tråden) så får vi väl registrera partnerskap istället. Hoppas min flickvän inte har något att invända. 😛

Dela på andra sajter

Håller med dig där Insolitus. Och jag vet faktiskt inget annat ställe som har biljard, så vill vi spela det så är Zeldas ett måste. Kan dock vara aktuellt att kolla upp så att stället inte är bokat.

Dela på andra sajter

Ja, Zeldas var ju finfint förra gången så det tycker jag absolut..! Har tyvärr ingen kamera. 😆 Kul att det verkar vara lite flera denna gång 🙂

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.