Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har spelat in en mix på datorn i programmet audiacity. Nu är det så att det visade sig att jag bara hade spelat in på en, kanal. Alltså det låter bara i höger högtalare. Mixen är dock i bra kvalitet och jag blev jävligt nöjd med den, så jag vill inte göra om. Hur gör jag så att det låter i båda högtalare, finns det något program som jag kan använda det till? Konvertera den eller något sådant? Är inte helt high på datorer.

Hur gör jag så att det i framtiden så att det spelas in i både left och right? Har ett Edirol UA-25 ljudkort och en pioneer cdj-400 mixer. Felet verkar dock inte vara i mixern, eftersom det låter i båda när jag spelar upp som vanligt.

Mycket tacksam för svar!

/SmartHans

• 4 veckor senare...
Annons
Postat
Har spelat in en mix på datorn i programmet audiacity. Nu är det så att det visade sig att jag bara hade spelat in på en, kanal. Alltså det låter bara i höger högtalare. Mixen är dock i bra kvalitet och jag blev jävligt nöjd med den, så jag vill inte göra om. Hur gör jag så att det låter i båda högtalare, finns det något program som jag kan använda det till? Konvertera den eller något sådant? Är inte helt high på datorer.

Hur gör jag så att det i framtiden så att det spelas in i både left och right? Har ett Edirol UA-25 ljudkort och en pioneer cdj-400 mixer. Felet verkar dock inte vara i mixern, eftersom det låter i båda när jag spelar upp som vanligt.

Mycket tacksam för svar!

/SmartHans

jag hade problem förr att alla ljud som spelades in bara hördes i högra högtalaren.

Det visade sig vara fel på mixern och jag fick en ny.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.