crillemannen Postat 5 mars 2009 Postat 5 mars 2009 Tjo, Jag tänkte försöka starta ett nytt band i stil med BMTH, Underoath etc. Söker trummis, sångare bassist, kanske även en till gitarrist. Du bör vara ganska erfaren, spelat i band tidigare och minst 18år gammal. Söker väll främst folk i Göteborg/Borås trakten, jag själv bor i Kinna. Klicka på länken för att lyssna på lite låt skisser, Test och Test 2. Bry er inte om kvaliten lr hur tajt spelat det är, det är bara preproduction. http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandid=698450 Jag har även spelat lead gtr i http://www.myspace.com/adventuresfail Ha d' gött / CHristian Svedin
Memphis Postat 5 mars 2009 Postat 5 mars 2009 (redigerat) Jag skulle kunna vara intresserad! Har länge varit väldigt sugen på att spela i band igen. Som trummis, är 20 bast har lirat i många år. Dock bor jag i Uddevalla vilket är en bra bit från Kinna. Kommer iofs nog flytta till Göteborg till hösten. Vart har du tänkt att repandet skall ta plats? Och något ställe som har grejor antar jag? /M Redigerat 5 mars 2009 av Memphis
Memphis Postat 6 mars 2009 Postat 6 mars 2009 (redigerat) What! Jag trodde du var runt 25, haha! 😆 Är min musik såå bra? 🙂 Skenet kan bedra som dom säger. 🙂 Redigerat 6 mars 2009 av Memphis
hogge Postat 7 mars 2009 Postat 7 mars 2009 Klicka på länken för att lyssna på lite låt skisser, Test och Test 2. "Test 2" var en grymt skön låt.. Den kan bli hur bra som helst.. 😆
Rabieshund Postat 7 mars 2009 Postat 7 mars 2009 Låter gött om test2, saknade bara ett fläskigt breakdown i slutet. 😆
crillemannen Postat 8 mars 2009 Trådstartare Postat 8 mars 2009 Man tackar 🙂. Men är det ingen som vill vara med å lira då ??? Detta skulle ju kunna vara ett online arbete också??
hogge Postat 8 mars 2009 Postat 8 mars 2009 Jag skulle tycka det vore skitkul... Skulle gärna kunna nynna lite på den visan (om Du saknar sångare?)
crillemannen Postat 8 mars 2009 Trådstartare Postat 8 mars 2009 Ok 🙂 JAg själv hade väll tänkt att sjunga rensången, det är väll främst growlet som inte är min grej. MEn är du skitduktig så why not 🙂
hogge Postat 8 mars 2009 Postat 8 mars 2009 (redigerat) Oj.. Vilka krav det ställdes nu.. "är Du skitduktig så.." 🙂🙂 Jag tillhör inte kategorin skitduktig, men lyssna och avgör själv på www.myspace.com/atomic_rain Redigerat 9 mars 2009 av hogge
Fangus Postat 8 mars 2009 Postat 8 mars 2009 (redigerat) 2an och 1an låter kanon! =) Redigerat 8 mars 2009 av Fangus
devilmaycry (oregistrerad) Postat 20 april 2009 Postat 20 april 2009 Fan att man inte bor uppåt landet, tycker det låter riktigt bra och är sån musik jag skulle vilja spela live! Men men, sånt är livet. Hoppas du får ihop något, låter bra!
DieHard (oregistrerad) Postat 20 april 2009 Postat 20 april 2009 Är min musik såå bra? 🥰 Skenet kan bedra som dom säger. 😛 Trodde också du var lite äldre. Men som sagt var det är inte åldern som spelar roll utan mer hur länge man har spelat, oftast.
Kexchokladen22 Postat 26 juli 2009 Postat 26 juli 2009 Test 1 låter väldigt mkt Bring Me The Horizon och den andra väldigt mkt Underoath, men det finns ju typ inga stora och bra band i Sverige som spelar Metalcore? med en bra sångare och övriga medlemmar kan det bli rätt nice faktiskt 😛
Nygren Postat 16 augusti 2009 Postat 16 augusti 2009 Tyckte låt 2 lät sjukt bra! Skulle gärna lira i ett sånt här projekt! fast nu är jag ju nåt så osexigt som gitarrist förstås.... Har du fått igång nånting än? Jag bor i Herrljunga så är ju inte så förbaskat långt ifrån
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.