Jump to content
Annons

Problem med ny Mbox mini

Recommended Posts

maart (oregistrerad)
Postat

jag köpte en mbox mini från DV247.com och när jag packade upp det så skramlade det om det, som om det ligger något löst inuti. Allt verkar funka utom fantommatningen på preampen.

Det måste ju vara ett garantiärende, men måste jag skicka tillbaka det till DV247 eller har Digidesign någon service i Sverige som jag kan kontakta? Jag försökte ringa numret som står på hemsidan men det var mer support än service verkar det som.

Om jag måste skicka den till DV247 får jag ju göra det men det innebär ju extra jobb och UPS tycker jag är besvärliga.

jag mailade både Digidesign support och DV247 i början av veckan men inte fått något svar.

tacksam för svar!

Annons
Postat

Fast jag är rädd för att affären skickar den vidare till Digidesign??? Är ej säker.

Kan inte låta bli: Om fantommatningen inte funkar och det skramlar i M-boxen så kan det vara Fantomen som kommit loss! Förlåt! Och, om Fantomen är loss, kan man spela in Guran då? Dubbelförlåt! "Ibland ligger bara Fantomen och skramlar i en M-box" (Gammalt djungelordspråk) Trippelförlåt!

maart (oregistrerad)
Postat

Tack så mycket för svaren! har slängt iväg ett mail till webreturn-adressen så får jag väl svar i nästa vecka.

wonderboy: du är förlåten på riktigt.

tack igen =)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.