Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hämtade hem den nya fantastiska uppdateringen till Stylus RMX och uppdaterade... När jag sen öppnar upp ett projekt i Cubase studio 4 så hittar RMX inte mappen SAGE och där finns inte en ända loop... Har kollat igenom mina mappar o klickat o hållt på o allt ser ok ut. fattar inte vad som har hänt? Jag har spectrasonics mappen på min c disk och har en SAGE mapp på min D disk och gjort en genväg i spectrasonics mappen och har Windows xp som op system.

Tack på förhand.

Annons
Postat

Tjobre alla music lovers. Jag har exakt samma problem.. Har installerat uppdateringen (båda) Mjukvara och Data.

Sen när jag öppnar ett nytt projekt och tar fram RMX en så finns uppdateringen Time men INTE än ända loop eller nått... Helt tomt??

Den har funkat fint innan... Vet inte vad jag ska göra?? 😱

Postat
Tjobre alla music lovers. Jag har exakt samma problem.. Har installerat uppdateringen (båda) Mjukvara och Data.

Sen när jag öppnar ett nytt projekt och tar fram RMX en så finns uppdateringen Time men INTE än ända loop eller nått... Helt tomt??

Den har funkat fint innan... Vet inte vad jag ska göra?? :rolleyes:

Tjena.

Var inne på Spectrasonics hemsida, hamnade på ett forum där det skrivs om att det är många som har problem som detta och att dom jobbar på det... Så förhoppningsvis så kommer det en lösning på Spectrasonics/support hemsida snart...

Postat

Det här har jag fått som svar från supporten...

XP:

Please follow the steps below exactly:

1. Locate and delete all Stylus RMX.dll files.

2. Locate and delete all SAGE shortcuts (especially the one located in C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spectrasonics if one exists there.)

3. Locate the SAGE folder, which contains all of your libraries. If you want to relocate it, this is the time to do that!

4. Run the DATA installer. When it asks for the location of your SAGE folder, browse to and select the SAGE folder. Complete the installation.

5. Finally, run the 1.7 Software installer, by browsing to the actual SAGE folder which is at least 7.5 gigs.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.