Naliz (oregistrerad) Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 Hej. Har varit och smygtittat på forumet lite då och då. Men bestämde mig nyligen för att bli medlem. Jag håller på med Fl Studio och kan väl klassificeras som en nybörjare. Jag är född 91 och bor i Helsingborg, någon annan där ifrån? Iallafall, hoppas att jag kommer att trivas på detta forum och bidra med massor av saker. // Johnny
slejnard Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 Hej och välkommen! 🙂 ..nej tyvärr ingen annan från Helsingborg här (jag kanske ljuger, har ingen aning.)
dicennian Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 Nästan alla verkar börja med "FL-Studio" vilket inte är så lustigt om man tittar på programets lay-out. Fl är underskattat! Välkommen till forumet! Ha det bra
Naliz (oregistrerad) Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 Tack för er vänliga mottagan. Jag har varit och kollat lite på forumet och hitta någon som hette NexusTwins och han/de var också från Helsingborg, gött. 😮 Undrar om det finns fler. För er som undrar så lyssnar jag på EDM. Jag skulle cokså gärna kunna behöva några tips från er Fl-Studio kunniga människor. (:
Naliz (oregistrerad) Postat 8 mars 2009 Postat 8 mars 2009 Tackar. ;> Har hittils gjort 2 låtar. Vet ej om de låter bra, men jag laddar upp dem snart så att ni kan få höra om ni så vill. ;P
borios Postat 8 mars 2009 Postat 8 mars 2009 tjena! hej och välkommen! jo, här har du en helsingborgare till!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.