OnkelJosef (oregistrerad) Postat 30 november 2004 Postat 30 november 2004 Tjena alla sköna "ljudnissar"! Har varit på forumet ett tag men inte orkat regga mig. Nu rådgjorde jag med kosmospattarna (som är Universums motvikter) och dom fick mig till slut att inse att detta var det enda rätta att göra. Kul att det finns så mycket kompetens här (speciellt för mig som är kass på detta) Ha´re gött! //Onkel Josef
android Postat 30 november 2004 Postat 30 november 2004 Välkommen och hälsa kosmospattarna... 😄 Hmmm... Lite kort presentation i övrigt måste jag säga... Man är ju nyfiken på vad det är för nån sorts folk som finns här... 😎
OnkelJosef (oregistrerad) Postat 30 november 2004 Postat 30 november 2004 Det finns inte så mycket att säga om Onkel Josef i dagsläget. Han är en hemlig typ så det är bara att leva med det. Däremot så är han evigt tacksam för alla tips han har fått ifrån alla här på forumet. Ni kommer att nämnas i hans senare hitlåtar.....det lovar han!!!! //Onkel Josef
android Postat 30 november 2004 Postat 30 november 2004 😄 Ok då. (Har iallafall fått reda på att du är en sån därn skum typ som pratar om sig själv i tredje person... Skulle alltså gissa på lite åt progg/experimentell flumrock-hållet.... 😎 )
hammagrella Postat 30 november 2004 Postat 30 november 2004 😄Ok då. (Har iallafall fått reda på att du är en sån därn skum typ som pratar om sig själv i tredje person... Skulle alltså gissa på lite åt progg/experimentell flumrock-hållet.... 🙂 ) Det kanske är Onkelns agent som talar? Nå, hälsa den där Josef välkommen iallafall... 😎
OnkelJosef (oregistrerad) Postat 30 november 2004 Postat 30 november 2004 Välkommen och hälsa kosmospattarna... 😉 Hmmm... Lite kort presentation i övrigt måste jag säga... Man är ju nyfiken på vad det är för nån sorts folk som finns här... 🙂 En lite mer ingående presentation: Onkel Josef föraktar datorer men gläds åt naturen. Han skriver, spelar och sjunger allt själv. Den motsägelsefulle Josef är förvisso vegetariskt lagd, men han trängtar efter såväl köttamos som lax. Utrikisk mat, exempelvis pizza av olika slag är även det något som upptar farbrorns medvetenhet. Dock är hans kaninstuvning vegetarisk, såsom det anstår en människa av hans värderingar.
Neko Postat 30 november 2004 Postat 30 november 2004 Välkommen och dela gärna med dig av dina kulinariska läckerheter.
Lundin Postat 30 november 2004 Postat 30 november 2004 Välkommen Onkel josef... ..Kosmospattarna?.. jag tror jag såg dom förra året på en strand i skärgår'n 😉 gigantiskt stora 🙂
Lindh Postat 30 november 2004 Postat 30 november 2004 Dessutom pratar han om sig själv i tredje person, vilket innebär han redan kommit en bit på vägen till att bli en stjärna. 😉 Välkommen!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.