Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

hej

sitter med en Yamaha ytr 6335 funderar lite jag har inte spelat på många år nu har börjat spela bas istället, jag har haft den bra länge så den är lite sliten men all mekanik fungerar felfritt. Så äre nån som vet nått om modellen och eventuellt va man kan få för den?

Redigerat av dimman
Annons
Postat
hej

sitter med en Yamaha ytr 6335 funderar lite jag har inte spelat på många år nu har börjat spela bas istället, jag har haft den bra länge så den är lite sliten men all mekanik fungerar felfritt. Så äre nån som vet nått om modellen och eventuellt va man kan få för den?

http://lmgtfy.com/?q=Yamaha+YTR-6335

nej, men det är väl typ yamahas billigaste proffsmodell tror jag. 14000 ny på thomann.

finns en på blocket för 9500. vilket enligt mig, som visserligen inte spelat på modellen men ändå, är ganska dyrt. typ ganska mycket dyrt. en annan för 7500.

men hittar man en kund så kanske ändå. men jag tror inte du får över 7000 för den. men sen kan jag ha jääligt fel också. testa på något som känns gött 🙂

SM

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.