Jump to content
Annons

Hur mår du?  

15 röster

1. 1. Hur mår du?

• Asbra
      3
    • Bra
      4
    • Okej
      4
    • Njaaa
      0
    • USELT
      1

Recommended Posts

Postat

hmm... Tycker det är tveklöst att det ska va trummor på. Sen om valet av trumljud är bra kan ju diskuteras (riktiga livetrummor skulle lyfta mycket mer). Bastrumman och basen funkar inte ihop (banta ner basen eller byt till en kagge som resonerar i en lägre frekvens). Det känns lite för torrt om dom överlag i förhållande till allt det andra svulstiga.

Begriper fortfarande inte vad detdär irriterande gitarrsolot gör för nytta. Blir farliga gymnasievibbar så fort det dyker upp. Men det är väl kanske en smaksak.

Annars låter det ju riktigt fint. Inte alls min bag men snyggt gjort på alla vis.

Annons
Postat
Begriper fortfarande inte vad detdär irriterande gitarrsolot gör för nytta. Blir farliga gymnasievibbar så fort det dyker upp. Men det är väl kanske en smaksak.

Precis, smaken är som baken och jag gillar det 😏

kan byta ut kaggen och se om det ger bättre resultat.

Tack för bra synpunkter (som vanligt 😮)

Postat

Ok, solot måste bort. Måste. Utan tvekan.

Ska det vara gitarrsolo i den här låten så ska det nog vara med en akustisk gitarr.

Trummorna då? Jo, vars... Men låten är så bra i sig så den klarar sig utan trummor... och dom trummorna du hade aplicerat lyfte inte låten särskillt mycket.

Tycker jag 😏

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.