Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag har fått ett erbjudande på ett par Event ASP 6 och tänkte höra om det är någon här som har lyssnat på dom?

Vad tycker ni om dom? Finns det annars några andra man ska kolla in i samma prisklass?

Annons
Postat
Hej!

Jag har fått ett erbjudande på ett par Event ASP 6 och tänkte höra om det är någon här som har lyssnat på dom?

Vad tycker ni om dom? Finns det annars några andra man ska kolla in i samma prisklass?

Jag har ett par sånasen ca två månader, köpte dem beg på musikbörsen. Den som hade haft dem bytte till ett par ASP 8 som är lika, samma slutsteg o diskant fast med 8 tums bas. Så han var nog väldigt nöjd, de nya 8-tummarna tror jag gick lös på 16000! Jag tror basen är 6,5" på de här. De har ju bra tryck, man hör allt om man ändrar lite på nån kanal. Det är lågfläskbasen som fattas, lika som det är med alla studiomonitorer även om de är kraftigare och dyrare än de här.

Får du bra pris är det nog ett bra köp. Jag gav 4000 kr för mina, de ser ut som spritt nya. I hop med större JBL som alternativ lyssning och lurarna tycker jag de är toppen.

Postat

Tack för ditt svar 🙂

Hur gamla är dina monitorer då?

Han som jag kanske ska köpa av vill ha 7000kr för sina, lite väl mycket då alltså?

Postat
Tack för ditt svar 🙂

Hur gamla är dina monitorer då?

Han som jag kanske ska köpa av vill ha 7000kr för sina, lite väl mycket då alltså?

Vet inte alls hur gamla de är. Står de bara på en hylla i fem år syns ju ingenting på dem. Priset lät lite högt, jag är dålig på sånt...

Kolla med Musikbörsen Gävle om inte de har nya ASP 6. Tror de reade dem när basen byttes till 8 tum. Nästa mixprojekt ska jag testa att köra min PA-Sub tillsammans med dem...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.