AnthonyS Postat 22 maj 2010 Postat 22 maj 2010 Har hört att sånna metall toppar är lite småkinkiga med att de är rätt ohm på lådan. Hade en fender bassman topp från 69 och den GICK inte att förstöra på riktigt. Förr i världen byggde dom saker som pansarvagnar. har en musicman nu och dom är ännu mer kända för att aldrig pajja (som en liten parantes satt original rören i när jag köpte den för 2 månader sen och stärkarn e från 74) Coolt! Hur lät/låter originalrören? (Om de fortfarande sitter kvar)
Koprofag (oregistrerad) Postat 22 maj 2010 Postat 22 maj 2010 (redigerat) nt Redigerat 12 februari 2013 av Odjuret
basshole Postat 22 maj 2010 Postat 22 maj 2010 men fortsätter du där så ber du faktiskt om det. 😛 😆 Sant. Allt som allt, så länge du följer cruncharn's råd om på/avslagning samt aldrig sätter igång den utan en högtalarlåda ansluten ska du inte kunna förstöra den. En förstärkare ska tåla att spelas på "10" annars hade inte möjligheten funnits.
Jaker Postat 23 maj 2010 Postat 23 maj 2010 Coolt! Hur lät/låter originalrören? (Om de fortfarande sitter kvar) Bortsett från lite mer brum än va det borde så lät dom faktiskt riktigt jävla bra. Sen kan jag ju inte uttala mig om hur den har blivit använd innan, ser inte skitrisigt ut men den kan ju ha bott i holmbergcase eller liknande
AnthonyS Postat 23 maj 2010 Postat 23 maj 2010 Bortsett från lite mer brum än va det borde så lät dom faktiskt riktigt jävla bra. Sen kan jag ju inte uttala mig om hur den har blivit använd innan, ser inte skitrisigt ut men den kan ju ha bott i holmbergcase eller liknande Nice. Det säger en del om hur länge rören faktiskt håller. Skulle aldrig få för mig att byta efter blott ett års användning, trots att mina prylar drar på sig riktigt många speltimmar under den tiden.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.