Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Har hört att sånna metall toppar är lite småkinkiga med att de är rätt ohm på lådan. Hade en fender bassman topp från 69 och den GICK inte att förstöra på riktigt. Förr i världen byggde dom saker som pansarvagnar. har en musicman nu och dom är ännu mer kända för att aldrig pajja (som en liten parantes satt original rören i när jag köpte den för 2 månader sen och stärkarn e från 74)

Coolt! Hur lät/låter originalrören? (Om de fortfarande sitter kvar)

Annons
Koprofag (oregistrerad)
Postat (redigerat)

nt

Redigerat av Odjuret
Postat
men fortsätter du där så ber du faktiskt om det. 😛

😆

Sant.

Allt som allt, så länge du följer cruncharn's råd om på/avslagning samt aldrig sätter igång den utan en högtalarlåda ansluten ska du inte kunna förstöra den.

En förstärkare ska tåla att spelas på "10" annars hade inte möjligheten funnits.

Postat
Coolt! Hur lät/låter originalrören? (Om de fortfarande sitter kvar)

Bortsett från lite mer brum än va det borde så lät dom faktiskt riktigt jävla bra.

Sen kan jag ju inte uttala mig om hur den har blivit använd innan, ser inte skitrisigt ut men den kan ju ha bott i holmbergcase eller liknande

Postat
Bortsett från lite mer brum än va det borde så lät dom faktiskt riktigt jävla bra.

Sen kan jag ju inte uttala mig om hur den har blivit använd innan, ser inte skitrisigt ut men den kan ju ha bott i holmbergcase eller liknande

Nice. Det säger en del om hur länge rören faktiskt håller. Skulle aldrig

få för mig att byta efter blott ett års användning, trots att mina prylar

drar på sig riktigt många speltimmar under den tiden.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.