Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ser ju schyst ut!

Det var väl nåt liknande i Studios Mixologi.

Den här här ska jag testa när jag mixar.

• 6 månader senare...
Postat

någon som känner sig manad att snabbt förklara de olika färgningarna?... dvs, rödsvart, röd, gul, gulsvart

Postat
någon som känner sig manad att snabbt förklara de olika färgningarna?... dvs, rödsvart, röd, gul, gulsvart

Rödsvart - Low Fundamentals

Röd - Fundamentals

Gul - Harmonics

Gulsvart - Overblow / Breath / Air

Röd(tunt)- Property Range

Postat

Snyggare än om allt var grått.

• 2 veckor senare...
Postat

Oj.

Nej, jag tror nog inte att du ska gå in för det så teoretiskt utan ska pilla med det rent praktiskt om du har möjlighet. Att lyssna dig till vad som låter bra.

Postat
http://i36.photobucket.com/albums/e45/Hell...1680-1050-1.gif

Från "hur ser ditt skrivbord ut på datorn"-tråden, Hellpigs bakgrundsbild... Där finns den där frekvenskartan och en hel del mer!

Japp, det är hela deras "interaktiva" freq-karta extraherad till en enda bild av mig! Perfekt att ha som bakgrundsbild på musikburken! 😑

Postat
Japp, det är hela deras "interaktiva" freq-karta extraherad till en enda bild av mig! Perfekt att ha som bakgrundsbild på musikburken! 😲

Den sparar vi, tack!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.