StarCube Postat 21 februari 2009 Postat 21 februari 2009 (redigerat) Jag laddar upp en liten fil med demonstrations sång och musikgenre som jag vill/och sysslar med, kontakta mig på studio förytterligare information, än så länge så kan jag informera om att jag har sysslat med Reason i mer än 5 år och har haft intresse för att sjunga techno sedan jag kunde stå (växte upp med MR Music) har pluggat sånglinje i 2 år på en skola strax utanför Kalmar och behärskar inspelningsteknik med riktiga grejer. Ska vi bli nya Cascada? Du bestämmer. StarCube___Flying_High_2009__Preview_.mp3 Redigerat 22 februari 2009 av StarCube
Twilight_Zound Postat 11 mars 2009 Postat 11 mars 2009 (redigerat) Strax utanför kalmar... Var bor du nu?? PS: Du har inte en ren sångfil... Utan editeringar osv... Redigerat 11 mars 2009 av Twilight_Zound
Chevo Postat 12 mars 2009 Postat 12 mars 2009 flying high good classic one;) har du mer produktioner man kan höra?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.