flabb Postat 25 mars 2009 Postat 25 mars 2009 Funkar bra, vi kanske får ihop nåt trots allt, Carl Cadello och jag.
slejnard Postat 27 mars 2009 Postat 27 mars 2009 Det hinns med det här tror jag...om inte datorn exploderar i helgen av alla countrylicks!
Hastalavista Postat 27 mars 2009 Postat 27 mars 2009 Det hinns med det här tror jag...om inte datorn exploderar i helgen av alla countrylicks! Gött Slejnard, Du har ju fått två extra dagar på dig! /Hv
Harmonica mike Postat 27 mars 2009 Postat 27 mars 2009 Jaha.. Synd att jag inte visste det..Jag har nyss lagt upp en country baserad dänga i jazz och blues mappen..Antar att det omöjligör min medverkan i country festivalen med den låten.. Nåväl,det går fler tåg.. Mvh Micael
Valle Postat 27 mars 2009 Trådstartare Postat 27 mars 2009 Synd att jag inte visste det..Jag har nyss lagt upp en country baserad dänga i jazz och blues mappen..Antar att det omöjligör min medverkan i country festivalen med den låten.. Njae... beror på... Jag ser att du (i skrivande stund) har 2 nedladdningar. Jag utgår stenhårt ifrån att det är "testnedladdningar" du gjort själv. Så, ta bort låten från låtkritikavdelningen, fort som fan, och skicka in låten som bidrag istället. Baggis! 😠
O-Jay Postat 29 mars 2009 Postat 29 mars 2009 Nu har jag skickat ett bidrag - det får bära eller brista. Kan inte peta mer i detta (peta in en pinne i brasan). Kom igen nu ni andra.
Valle Postat 30 mars 2009 Trådstartare Postat 30 mars 2009 En handfull bidrag har till min förtjusning ramlat in 🙂 fast det kunde ha varit fler... Till alla som velar... kör på! Ni har två dagar på er att färdigställa ert bidrag! Det behöver ju inte "låta" bäst — det räcker om det "är" bäst! Senast 31 mars (imorgon, tisdag) vill jag ha era bidrag.
flabb Postat 30 mars 2009 Postat 30 mars 2009 En handfull bidrag har till min förtjusning ramlat in ☺️ fast det kunde ha varit fler... Till alla som velar... kör på! Ni har två dagar på er att färdigställa ert bidrag! Det behöver ju inte "låta" bäst — det räcker om det "är" bäst! Senast 31 mars (imorgon, tisdag) vill jag ha era bidrag. Skall försöka mixa ihop eländet ikväll, vilken tid i morgon utifall man behöver mupptrixa mer med låten? 🙂
Valle Postat 30 mars 2009 Trådstartare Postat 30 mars 2009 vilken tid i morgon utifall man behöver mupptrixa mer med låten? Egentligen så kan bidrag slängas iväg fram till och med stunden före då jag förbereder tråden för omröstning. Därför skulle man kunna säga att bidrag kan skicka till mig fram till ungefär lunchtid onsdag den 1 april. Men det är en hemlis...
JonasW Postat 30 mars 2009 Postat 30 mars 2009 Ska spela in sången idag och sen snabbmixa imorrn så jag borde hinna färdigt, beror lite på hur lång tid det tar att tune'a min vackra stämma! 🙂
JonasW Postat 30 mars 2009 Postat 30 mars 2009 Så, nu är sången inspelad och klar, bara hem och lägga basen och mixa så är det hela färdigt 😊
JonasW Postat 30 mars 2009 Postat 30 mars 2009 Så! Nu har jag skickat in mitt bidrag 😳 Hur många är det som skickat in egentligen?
morgonte (oregistrerad) Postat 30 mars 2009 Postat 30 mars 2009 Nu har även jag lyckats skilja mig från en äkta tepimplardänga, ett helt dygn innan deadline! 😄 /morgonte
Valle Postat 31 mars 2009 Trådstartare Postat 31 mars 2009 Sista dagen idag att skicka in ditt vinnande bidrag! (Informellt sett går det att skicka fram till dess att jag postar röstningstråden, vilket alltså är imorgon)
flabb Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 Då vart mitt och 'carl cadellos' samarbetsbidrag inskickat, yi-haa så här en tisdagskväll i stugan
slejnard Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 Hann med! Bumpar upp för eventuella "losers" att bidra åxå ☺️ Ojoj det där var ett skämtsamt skoj som inte ska misstolkas....blir oftast förkrossad när jag väl hör andras bidrag. 😄
aROCKER Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Nu bör det vara riktigt nära till TÄVLINGSTART!? Drar det igång ikväll på "lillördag" så är ju countryn total med en Maker´s Mark i näven! /aROCKER
Valle Postat 1 april 2009 Trådstartare Postat 1 april 2009 Nu bör det vara riktigt nära till TÄVLINGSTART!? Om allt går enligt planerna så kommer röstningstråden (separat tråd) upp senast kl. 19.00 ikväll. Kan bli tidigare.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.