debatt Postat 20 februari 2009 Postat 20 februari 2009 (redigerat) Jag var inne och kollade runt i Enhetshanteraren och där fann jag ju bl.a. mina 4 usb-portar (en delas med e-sata). Det stod för vissa 10% och för någon enstaka 12% - tror det var hur mycket de nyttjade av bandbredden. Kan jag ha kommit ihåg rätt? Värdet kunde man lätt ändra om man ville. Antag att man kopplar sitt ljudkort till en av usb-portarna - men hur ska man veta vilken det är man ska ändra, vilken som är vilken? Antar man vill maxa den usb-port där man kör ljudkortet. Dessutom, enligt min irq-lista så har pc-n bara två usb2-kontrollers - inte fyra. Däremot fanns det en massa vanliga usb-kontrollers. Hur vet jag vilka två som är usb2? Enligt uppgift ska min pc ha 4 usb2. //:debatt Redigerat 20 februari 2009 av debatt
debatt Postat 20 februari 2009 Trådstartare Postat 20 februari 2009 Ja just det. Jag mindes rätt. Vad är nu detta då da?
debatt Postat 20 februari 2009 Trådstartare Postat 20 februari 2009 Ok. Vad kör ni med för % av bandbredden?
drloop (oregistrerad) Postat 20 februari 2009 Postat 20 februari 2009 (redigerat) Fokusera mer på musik och mindre på teknik så skall du se att allt blir bättre. Från en som inte bryr sig om bandbredd..... Redigerat 20 februari 2009 av drloop
debatt Postat 20 februari 2009 Trådstartare Postat 20 februari 2009 Fokusera mer på musik och mindre på teknik så skall du se att allt blir bättre. Från en som inte bryr sig om bandbredd..... Du har nog rätt, för en i den Längsta tråden trodde t.ex. att jag var musik.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.