Lethal Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Verkar som den hippa saken att göra nu. Eller möjligtvis att jag inte har orkat än 😳 Jag är en liten pojke som är nästan 22 år gammal. (Inte säker, kan inte riktigt räkna så långt) Jag kommer från en förort till Åbo som heter Stockholm. Jag gillar ju det här med musik va. Jag spelar in rätt mycket, och mest för att ha kul i största allmänhet. Jag har lite skev humor, så låtarna blir gärna väldigt skumma. Men någon dag kommer jag överraska er med ett halvseriöst stycke. You just wait! .. nu vet jag iallafall varför man inte skall skriva en presentation vid en sån här tidpunkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Välkommen pojken! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Välkommen hit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Hoj och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 hejhej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Tjena. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Herrliche Willkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindh Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Hallå hej(san). 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Hej hopp. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Heavy Lethal! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Hej och hå!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 välkommen som tusan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Öhh...vad är det meningen att man ska säga? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Öhh...vad är det meningen att man ska säga? Vad fan tror du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.