denton (oregistrerad) Postat 14 februari 2004 Postat 14 februari 2004 Hej allihop! Jag är en glad musiksnickare som har hållit på med musik i snart 20 år började med att spela bas i ett hårdrocksband ( spelar fortfarande bas ), har pluggat lite ljudteknik i uppsala ett år, jobbat lite som mixerkille åt olika lokala band men har precis börjat med att spela in i datorn skaffade cubasis bara för att läsa mig grunderna kommer säkerligen att uppdatera mig senare. Så har jag en lite hemstudio med den här utrustningen Inspelnings media Roland VS1824-CD Monitorer Altec Lansing Midiplus klaviatur Roland XV-2020 ljudmodul 3 st Spector basar en Gibson gitarr någon konstig modell från 80-talet Boss GT-6B multieffekt och så har jag en Roland GI-20 på gång så jag kan spela basen i cubasis. Ha det bra allihop o musisera på
tordA Postat 14 februari 2004 Postat 14 februari 2004 HiYa 😎 Bas anser jag vara musikens ryggrad 🙁 har du några låtar på webben ?
denton (oregistrerad) Postat 15 februari 2004 Postat 15 februari 2004 Inte än men hemsida är på gång 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.