Hemmpe Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Hej lånar tråden lite. Har en Sm57 som det är glapp i.Uppe vid membranet. Undrar ska man kunna snurra den översta delen? ,det står Lo Z och sen en njure. Men ska man kunna snurra den ett helt varv? ,jag kan snurra hur mycket som helst. Så ska det väll inte vara eller? ,är det lätt fixat eller ska jag köpa ny. mvh/Hemmpe
Lejnoss Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Hej lånar tråden lite. Har en Sm57 som det är glapp i.Uppe vid membranet. Undrar ska man kunna snurra den översta delen? ,det står Lo Z och sen en njure. Men ska man kunna snurra den ett helt varv? ,jag kan snurra hur mycket som helst. Så ska det väll inte vara eller? ,är det lätt fixat eller ska jag köpa ny. mvh/Hemmpe Min sm57:a fungerar utan problem, och den går att snurra på den översta delen. Hur kom du fram till att det var glapp i just membranet?
Hemmpe Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Min sm57:a fungerar utan problem, och den går att snurra på den översta delen. Hur kom du fram till att det var glapp i just membranet? Nä det vet jag ju förstås inte om det är just membranet som glappar. Men felet är där någonstans för när jag skruvar på den så knastrar det och glappar, samt om jag trycker lite försiktigt på toppen så fjädrar den lite då glappar den också.
Hemmpe Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Äh offrar den här, är på väg in i den vill veta hur det ser ut i den .köper en ny Tack för visat intresse . mvh/Hemmpe
Hemmpe Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 (redigerat) Hitta felet det sitter två ledande tejp remsor i den som glappar.Finns det att köpa sån tejp? Tejp med koppar tråd i.Nån som vet? Sitter en ruskigt tunn tråd i tejpen.Spelar det någon roll hur tjock den är tråden. tänkte om man tar och gör en egen habbrovinkel tejp? Redigerat 14 december 2010 av Hemmpe
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.