Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

1. Är på jakt efter en bra billig begagnad metalgitarr och med tanke på hur många otroligt fula modeller det finns så borde man ju kunne få mkt gitarr för pengarna, tänkte på märken som Ibanez och liknande. nån som har tips?

2. Samma sak gäller bas, jag köpte en "studiobas" för nåt år sen, den låter för jävligt. Så jag måste införskaffa en bättre känner jag, samma sak här, det kvittar helt hur den ser ut, det viktiga är hur den låter. tips?

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat

Som sagt var en Schecter är ett bra alternativ. De är både billiga och mycket prisvärda. Kolla upp dem.

Postat

Som Diehard sa så är Schecter ett väldigt bra gitarrmärke och de låter kanoners, mkt metall. Angående bas så är epiphone thunderbird ett jäkla bra altenativ, går att få för 2700 på thomann.de, den har ett djupt och väldigt hårt ljud! Men kolla in www.thomann.de finns mycket till grymma priser!

Postat

Jag har en Jackson Dinky från -97 till salu om du skulle vara intresserad.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.