Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

hej hej!

Är väl dags att presentera mig officiellt här på forumet. jag har varit medlem sedan nåt år tillbaka men mest läst och ställt ett par frågor inför mitt ljudkortsval...

Iaf, Daniel Karlsson är namnet, musiken är väl i de flesta fall något progressiv rock (?), lyssna o döm själva på http://www.myspace.com/danielxkarlsson 🙂

Bandet är Hammok Safari, beläget i Eksjö och är inte lika progressiva som jag själv, låter mer som t-rex säger en del, lite psykedeliskt och lite annat...

Ja, undrar ni över nåt annat får ni fråga 😉

//daniel

Annons
Postat
Hej å välkommen! 😄

Nä ni låter väl mera som the doors än t-rex tycker jag! Sköna ämnen till låtar!

Keep rockin´!

Tack för den jämförelsen - The Doors håller jag högt 😄 Men om du lyssnat på sidan jag skrev i pres. så är det helt o hållet mina egna inspelningar o inte helt som bandet låter!

Postat

Halloj and welcome! Din musik tycker jag påminner om Emerson, Lake and Palmer. Influenser måhända? 😠

Ha det fint.

Mvh

Memphis

Postat
Halloj and welcome! Din musik tycker jag påminner om Emerson, Lake and Palmer. Influenser måhända? 😆

Ha det fint.

Mvh

Memphis

tack för välkomnande alla 😄

Memphis - Har inte lyssnat så aktivt på ELP men visst kanske det finns nåt av dem i mitt bakhuvud?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.