Chainsawkitten Postat 14 februari 2009 Postat 14 februari 2009 Hej! Jag tänkte att det kanske vore en idé att presentera sig innan man börjar fråga en massa och vara en allmän plåga (too late...). ;P Jag är en 17 år gammal grabb som intresserar sig för olika former av konst: spel, grafik och musik. Har tidigare mest varit inriktad på spel och grafik men har på senare tid glidit ifrån det grafiska för att hamna mer åt musik-hållet (finner även inspelning att ljudeffekter är något som jag kanske kommer att syssla mer med i framtiden). Jag spelar i ett litet band som jag och mina kompisar har, vilket kallas Pseudorandom. Den som hört våra tidigare värk (ä:et ska vara där) förstår vad det syftar på. Den var en hyllning till majsmusiken och mest för skojs skull. Vi har dock nu blivit mer seriösa och intresset har växt rejält. Musiken jag lyssnar på är mestadels hardcore, goth och olika varianter av metal, men är inte så låst till genrer (särskilt inte när det gäller att själv spela in). När det gäller forum så brukar jag antingen stanna i en vecka, en månad eller i flera år, så vi får se hur det blir i det här fallet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.