debatt Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 (redigerat) Något måste ha hakat upp sig med min dator/ljudkort... När jag i Cubase Device Setup går in i VST System Link och klickar på ASIO inputs respektive ASIO outputs, så står det för den förstnämnda att jag kan välja mellan Dock Mic/Line A och Dock Mic/Line A och för den sistnämnda står valet mellan ASIO out 15/16 och ASIO out 15/16. Hmmm... jag hade installerat drivrutiner från cd-skivan, den gamla först, men gick sedan och laddade hem nya drivrutiner från E-mu-s webbsida. Kan det vara så att drivrutinerna för ljudkortet ligger parallellt och kanske blockerar varann eller ställer till det på något sätt, eller ska det se ut såhär ologiskt? Redigerat 13 februari 2009 av debatt
bonzo Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 Om du inte ska koppla ihop datorer kan du bortse från System Link.
debatt Postat 13 februari 2009 Trådstartare Postat 13 februari 2009 (redigerat) Om du inte ska koppla ihop datorer kan du bortse från System Link. Jojo... men att jag får som jag får upp i System Link - är inte det åt helt vete? Redigerat 13 februari 2009 av debatt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.