markvoll Postat 14 februari 2004 Postat 14 februari 2004 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe Cubase. Jeg brukte alltid VST 5.0 da jeg studerte, men kjøpte Cubasis VST privat - det funger dårlig! Hva er de største forskjellene på SL 2.0 og SX 2.0? Støtter begge ReWire? Er det like lett å redigere trommer i begge? Alle synspunkter mottas med takk! Hilsen Martin
Claes Holmerup Postat 14 februari 2004 Postat 14 februari 2004 SE/SL/SX har samma motor, men SE och SL är nedbantade på olika sätt. Skillnaderna hittar du här: http://www.holmerup.org/produktsidor/stein..._Comparison.pdf - så kan du säkert avgöra vilken version du behöver.
markvoll Postat 14 februari 2004 Trådstartare Postat 14 februari 2004 Takk! Og en sak til: Er det mulig å programmere egne keyboard-shortcuts i disse programmene? Jeg jobber på laptop og mangler jo dermed numpad til å trykke record, osv. Martin
Sunesha@mi7 Postat 16 februari 2004 Postat 16 februari 2004 Takk! Og en sak til: Er det mulig å programmere egne keyboard-shortcuts i disse programmene? Jeg jobber på laptop og mangler jo dermed numpad til å trykke record, osv. Martin Du kan ha egna keycommands.. Det finns till och med ett preset för Cubase 5 keycommands. Så har du samma keykommands som man hade Cubase Vst 5. Om man föredrar det. Mvh Daniel
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.