Yamma Postat 28 november 2004 Postat 28 november 2004 (redigerat) Hur registrerar man Cubase SXXL 2.0 Retail GB (version 2.01) för att få cubase SX 3.0.På Cubase Product registration hittar jag inte Cubase SXXL för registrering. I Cubase SXXL 2.0 så ingår en uppgradering till Cubase SX 3.0 jag ska skriva 7 låtar till en informationsfilm.Deadline är 8 December 2004.Mitt första jobb!Tacksam för snabbt svar! I paketet som jag köpte fanns bl.a en skiva av Cubase SX 2.01 som jag har installerat och satt i usb nyckel. jag använder Windows XP Home Edition. Redigerat 28 november 2004 av Yamma
Lundin Postat 28 november 2004 Postat 28 november 2004 (redigerat) Om du köpt ett program från england tror jag inte att uppgraderingspolicyn fungerar här i sverige. Jag läste lite på olika sidor för att hitta just ditt paket, men det enda jag hittade var att man kunde lägga till lite pengar och få HALion 3 i stället. iofs, läste jag på det engelska Cubase-forumet om någon som "hämtat" sin SX 3 CD när han hämtade sin dator..? "hämtat" kan ju här vara samma sak som "köpa"... Har du någon länk till företaget du köpte programmet från? På senare tid måste du göra registreringen när du stoppar i CD-skivan... jag var tvungen att göra det för att "that serialnumber doesn't exist" dök upp när jag skulle regga min uppgradering hos Steinberg på vanligt sätt... Via installationsCD'n funkade registreringen perfekt. Lycka till Redigerat 28 november 2004 av demoniqus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.