Frengers Postat 28 november 2004 Dela Postat 28 november 2004 tjena allihopa... jag har vart medlem här några dagar nu och jag tycker det verkar vara ett schysst forum och att jag ska fortsätta "hänga" här with you guys 😆 ... så då passar det bra med en presentation om mig kanske. jag heter Johan och lirar gura, piano och (trummor). Skriver låtar dygnet runt, men har tyvärr inte så bra dator så jag kan göra några fina inspelningar, men det kommer med en nyare dator förhoppningsvis. Iaf så är jag 17 år och har spelat gura och piano i hela mitt liv typ (helt självlärd). Trummor har jag börjat med det senaste (på kommunala musikskolan). Äger dock inte ett trumset så jag blir inte bra så fort, menmen. det kommer la. lirar gitarr i ett band utan namn än. vi ska bli världsberömda nångång var det sagt. ...och Muse e bäst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias M (oregistrerad) Postat 28 november 2004 Dela Postat 28 november 2004 Muse e bra 😆 VÄLKOMMEN!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 28 november 2004 Dela Postat 28 november 2004 Absolut välkommen! 😆 Jag ska också bli världsberömd nån dag... har jag sagt 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 28 november 2004 Dela Postat 28 november 2004 velkomm velkomm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 28 november 2004 Dela Postat 28 november 2004 Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbe Postat 28 november 2004 Dela Postat 28 november 2004 Ztravo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 28 november 2004 Dela Postat 28 november 2004 Var hälsad! Om du är min idol så jag vara din.😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 28 november 2004 Dela Postat 28 november 2004 Tjenare. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 28 november 2004 Dela Postat 28 november 2004 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 28 november 2004 Dela Postat 28 november 2004 Välkommen hit! Glöm inte bort oss när du blivit världsberömd bara . 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 28 november 2004 Dela Postat 28 november 2004 Välkommen hit. Jag ska bara bli äckligt rik, bygga en fet studio på californiens västkust och ha otroliga fester.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 28 november 2004 Dela Postat 28 november 2004 Tjo!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.