Berra Postat 11 februari 2009 Dela Postat 11 februari 2009 (redigerat) Hej! Jag har nyss införskaffat mac och har lånat Logic Pro 8 av en kompis för att prova på det. Mitt problem är att jag inte får fram mjukvaruinstrument/effekter rent grafiskt. Det dyker bara upp sifferparametrar, vilket ser riktigt tråkigt och oinspirerande ut. Detta gäller för både editor view och control view när jag klickat fram enheten. I editor view blir det bara i stort sett ett blankt fönster. Är denna version undermålig eller vad kan problemet bestå utav? *Löst* - En ominstallation gjorde susen Och en fråga till om ni har tid; Jag har rewire:at reason till Logic med mycket tacksamt resultat. Dock så har jag varit tvungen att adressera ljudspåren till enheterna i reason varje gång jag öppnar ett projekt, i vilket jag redan ordnat detta innan det stängts, samt sparat. Detta känns omständigt i längden och jag antar att det inte ska behöva vara så. Hur löser man det? Mvh Berra Redigerat 12 februari 2009 av Berra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Berra Postat 12 februari 2009 Trådstartare Dela Postat 12 februari 2009 (redigerat) *borttaget* Redigerat 12 februari 2009 av Berra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.