Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hey.

I vår är det tänkt att jag ska få ut min musik på skiva, vilket ska bli jävligt roligt. Jag är dock inte särskilt intresserad av att gigga som vanligt med bara laptop och nåt tillbehör, utan mer att komplettera musiken med upplevelse. Min musik är hård och lurig och jag gillar känslan av att vara lite förvirrad, lite spooky och samtidigt intresserad, vilket jag vill ingjuta i folk som ska se på mitt framträdande.

Så en dag slog det mig att om det finns nån som pysslar med trolleriakter och kanske gillar musiken så skulle det vara skitroligt att göra nåt med den personen. Jag tänker mig typ sådana saker som att man utan att publiken märker det har bytt tröja eller kanske flyttat sig nån dm åt sidan. Vad som helst, litet eller stort, som man bara inte förstår hur det gick till.

Utan att bli för långrandig, någon som vill hitta på något?

Lyssna:

http://skeggeklektro.com/

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Superstition... cool!

Jag kan tyvärr inte trolla men jag gillar det du/ni gör.

Redigerat av drloop
Postat
Superstition... cool!

Jag kan tyvärr inte trolla men jag gillar det du/ni gör.

Tänks!

Postat
Riktigt skön musik!

Behöver man verkligen en trollkarl för att flytta sig någon decimeter åt sidan? 🙂

Å nej, men att göra det utan att nån märker det krävs något med lite inblick i mänsklig perseption 😆

Postat

Ingen trollkarl? Blir girig.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.