Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Är det nĂ„gon som vet vad dom tvĂ„ knapparna som sitter pĂ„ undersidan av ljudkortet emu0404 usb Ă€r till för?

Ledsen om det redan finns skrivet nÄgonstans pÄ forumet men man fÄr upp huuuur mycket som helst om man söker pÄ detta ljudkort och har letat o letat men inte hittat nÄgot bra svar.

Hoppas det finns nĂ„gon som vet 🙁

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Enligt INSTRUKTIONSBOKEN Àr det jordlyft för ingÄng A respektive B.

drloop (oregistrerad)
Postat

Ett tips som gör det lÀttare att leta i PDF manualer Àr att anvÀnda sökfunktionen i Acrobat Readern. Det gÄr kanon fort att hitta svar i manualen pÄ sÄ vis.

OBS! Ej menat som en pekpinne utan ett hett tips.

Postat

Ok bra tips 🙁 , Ă€r lite av en novis pĂ„ acrobat reader brukar vara jobbigt o leta i stora manualer.

Postat (redigerat)
Ok bra tips 🙁 , Ă€r lite av en novis pĂ„ acrobat reader brukar vara jobbigt o leta i stora manualer.

Fler tips : försök vÀnja dig vid att hantera stora manualer. ALLT stÄr ju dÀr. för ett par Är sedan var

jag livrÀdd för manualer och tÀnkte att bÀsta sÀttet att lÀra sig Àr att bara prova sig fram, vilket jag

fortfarande ofta tycker, men sedan jag började kombinera det egna experimenterandet med lite

blickande i manualer ibland har jag blivit oerhört mer effektiv i mitt inspelningsarbete och denna

metod borde man kunna applicera pĂ„ de allra flesta mĂ€nniskor med gott resultat tror jag đŸ„°

EDIT : tillÀgg - detta forum Àr givetvis en utmÀrkt resurs för ens lÀrande ocksÄ, och bör sÄ anvÀndas

till just det, men för ens egen skull gÄr det ju snabbare att lÀsa manualen först. finns inte svaret

dĂ€r Ă€r det forum.studio.se som gĂ€ller 🙂.

Redigerat av dysfunctional

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.