Jon Rinneby Postat 9 februari 2009 Postat 9 februari 2009 Hej vänner. Gjorde en liten uppdatering av bandets myspacesida idag, fungerar den nya layouten? Buggar? Tack på förhand. Sweet Water Pirates /Jon
Opiiate Postat 9 februari 2009 Postat 9 februari 2009 Sidan i sig verkar fungera bra, tog dock lite tid att ladda in sidan (iaf för mig). Men en sak jag la märke till direkt var att texten inte var så synlig kanske bör välja en annan färg?
Jon Rinneby Postat 10 februari 2009 Trådstartare Postat 10 februari 2009 Sidan i sig verkar fungera bra, tog dock lite tid att ladda in sidan (iaf för mig). Men en sak jag la märke till direkt var att texten inte var så synlig 🙁 kanske bör välja en annan färg? Tack för fina synpunkter. Har nu gjort sidan snabbare (75% jpeg kvalité istället för 100%) - bakgrunden tar nu 80kb istället för 800 smile Vidare har jag ljusat bakgrunden mot texten, samt fixat kontrasten. Tror det blev bättre nu... Dock funderar jag på en ny helt ny bakgrund, men samma upplägg, kanske kikar på det under dagen. Sweet Water Pirates /Jon
Opiiate Postat 10 februari 2009 Postat 10 februari 2009 Nu är det betydligt snabbare att ladda in sidan! 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.