Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Är en snart 22-årig tjej i Norrköping som söker ett seriöst satsande band att sjunga i. Tidigare har jag flera års erfarenhet i countryband, men tycker om nästan all sorts musik och är därför ganska flexibel. Är öppen för alla stilar. Är sopran och har en väldigt mjuk röst. Kan sjunga både lead och kör, då jag inte har några problem att hitta olika stämmor. Jag är ganska trött på att sjunga covers, därför ser jag helst att ert band skriver eget material. Är även intresserad av andra projekt, så tveka inte att höra av er och berätta vad ni kan erbjuda. Röstprov finns!

Låter jag intressant? Hör av er!

Gå in på www.vimusiker.se och bli medlem! Där kan ni lyssna på 3 av mina sångprov!

Mitt användarnamn där är: Adelinne

Annars kan ni bara ge mig er emailadress så skickar jag iväg några låtar.

post-20727-1234192546_thumb.jpg

Redigerat av adelinne
Annons
Postat

Välkommen in! Vill du snabbt bli en i gänget så kan du haka på någon av nedladdningstrådarna, eller varför inte PC vs Mac-diskussionerna. Dom är alltid heta... 🙂

Var kan man få lyssna på röstprovet?

Postat
Välkommen in! Vill du snabbt bli en i gänget så kan du haka på någon av nedladdningstrådarna, eller varför inte PC vs Mac-diskussionerna. Dom är alltid heta... 🙂

Var kan man få lyssna på röstprovet?

Tack tack!

Röstprovet får man av mig via mail om man kan erbjuda mig nåt uppdrag,

dvs som sångerska i ett band eller något annat projekt.

creel (oregistrerad)
Postat

Är det inte bättre att du lägger ut röstprovet? Känns lite konstigt att du lägger ut bild på en gång men inte röstprov. Prioriteras utseende före hur det låter?

Menar bara att det kan ge lite fel signaler om dina ambitioner osv.

Att lägga ut exempel på vad man går för, på en gång, ger garanterat mer respons.

Postat
Är det inte bättre att du lägger ut röstprovet? Känns lite konstigt att du lägger ut bild på en gång men inte röstprov. Prioriteras utseende före hur det låter?

Menar bara att det kan ge lite fel signaler om dina ambitioner osv.

Att lägga ut exempel på vad man går för, på en gång, ger garanterat mer respons.

Förstår vad du menar. Min tanke är att röstprovet är till för den

som verkligen är intresserad och kan erbjuda mig jobb. Inte för alla andra

som bara lyssnar och sen drar. Och eftersom alla (oavsett vad dom påstår)

vill se hur man ser ut, så visar jag min bild redan från början så att det är avklarat.

Men jag ska överväga ditt föslag.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.