shaqsta (oregistrerad) Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 (redigerat) Hej hĂ€rliga medlemmar đ . Jag vill bara visa min tacksamhet gentemot de som ligger bakom denna sida och alla studio medlemmar som delar med sig av sina kunskaper. Tycker den hĂ€r hemsidan Ă€r en ovĂ€rderlig guldgruva för mig och sĂ€kert mĂ„nga andra som har intresset men Ă€r helt vilsen i studio vĂ€rlden. Tycker om tanken att dela med sig kunskap till mĂ€nniskor man inte kĂ€nner. Det Ă€r att tĂ€nka stort enligt min filosofi. Kunskap=KĂ€rlek đ . Vilken bĂ€ttre vĂ€rld vi hade levt i om mĂ€nniskor frĂ„n alla branscher delade med sig av sina kunskaper. Nu undrar jag om studio montirorer Ă€r byggda för en viss typ av musik genre? DĂ„ jag lĂ€st i högtalar trĂ„darna hittar jag ingen sĂ„n information. Min stil av musik genre Ă€r Jazz, soul, R&B, Hip Hop och Pop. Uppskattar all hjĂ€lp och info som kan hjĂ€lpa mig att komma till rĂ€tta med denna frĂ„ga och i sĂ„ fall vad gĂ€ller det för högtalaren man ska sikta pĂ„? Ăger en PC och en m-audio fasttrack ljudkort. Spelar det nĂ„gon roll nĂ€r man köper monitorer? Vad ska jag tĂ€nka pĂ„? Tackar tackar. mvh sammy. Redigerat 8 februari 2009 av shaqsta
Gilbert Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 Det enkla svaret Àr nej; de ska spela sÄ neutralt som möjligt. I lÀgre prisklasser sÄ Àr detta en omöjlighet sÄ billigare högtalare kan vara bÀttre pÄ olika saker. NÄgra modeller spelar djupt och starkt men med ett tveksamt mellanregister och andra kanske har en bra mid, men spelar varken starkt eller djupt. Om allt ska vara top sÄ fÄr man vara beredd pÄ att betala en hel del.
djstyler Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 Det enkla svaret Àr nej; de ska spela sÄ neutralt som möjligt. I lÀgre prisklasser sÄ Àr detta en omöjlighet sÄ billigare högtalare kan vara bÀttre pÄ olika saker. NÄgra modeller spelar djupt och starkt men med ett tveksamt mellanregister och andra kanske har en bra mid, men spelar varken starkt eller djupt. Om allt ska vara top sÄ fÄr man vara beredd pÄ att betala en hel del. precis! tÀnkte bara tillÀgga att det stavas genre
Hammurajen (oregistrerad) Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 precis! tĂ€nkte bara tillĂ€gga att det stavas genre Meningar ska börja med stor bokstav och avslutas med punkt. AlltsĂ„: Precis! TĂ€nkte bara tillĂ€gga att det stavas genre. đ Skulle man anmĂ€rka pĂ„ varje stavfel eller meningsbyggnadsfel eller andra skrĂ€mmande brister med det skrivna sprĂ„ket i alla foruminlĂ€gg, dĂ„ skulle man fĂ„ fullt upp, kan jag sĂ€ga. Jag försöker bortse frĂ„n det, Ă€ven om det Ă€r jobbigt att se. đ
DieHard (oregistrerad) Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 precis! tÀnkte bara tillÀgga att det stavas genre Intresseklubben antecknar.
tbruce Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 Intresseklubben antecknar. Intresseklubbens intresseklubb skickar ut ett nyhetsbrev.
Twilight_Zound Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 Intresseklubbens intresseklubbs fanclub har lĂ€st nyhetsbrevet đ
shaqsta (oregistrerad) Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 Det enkla svaret Àr nej; de ska spela sÄ neutralt som möjligt. I lÀgre prisklasser sÄ Àr detta en omöjlighet sÄ billigare högtalare kan vara bÀttre pÄ olika saker. NÄgra modeller spelar djupt och starkt men med ett tveksamt mellanregister och andra kanske har en bra mid, men spelar varken starkt eller djupt. Om allt ska vara top sÄ fÄr man vara beredd pÄ att betala en hel del. Tackar! för infot. FörstÄr det.
shaqsta (oregistrerad) Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 precis! tÀnkte bara tillÀgga att det stavas genre haha tack! för den korregeringen.
shaqsta (oregistrerad) Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 Meningar ska börja med stor bokstav och avslutas med punkt.AlltsĂ„: Precis! TĂ€nkte bara tillĂ€gga att det stavas genre. đ Skulle man anmĂ€rka pĂ„ varje stavfel eller meningsbyggnadsfel eller andra skrĂ€mmande brister med det skrivna sprĂ„ket i alla foruminlĂ€gg, dĂ„ skulle man fĂ„ fullt upp, kan jag sĂ€ga. Jag försöker bortse frĂ„n det, Ă€ven om det Ă€r jobbigt att se. đ FörstĂ„r dig. Tack đ ! för den upplyssningen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.