Jump to content
Annons

Vinterbilder från Lule


Analogfreak (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons

Snö och vinter är vackert. Den dagen jag får råd kommer jag köpa mig en stuga uppåt i landet med fin utsikt. Då kan man ta en riktigt vinter semester med skid och snowboardåkande.

När det är vinter ska det vara vinter, det är min åsikt. Här i Linköping är man lycklig om man får en riktigt vinter i några dagar. All övrig tid går åt till att vandra omkring i snöblask och modd. Då kan man snacka om deprimerande.......

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Jag har bott i Sthlm ett par år och det var tragiska vintrar. Jag frös ännu mer där pga av den fuktiga luften.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stockholmsvinter. Jag var o rockade i DN-skrapan av alla ställen sista januari. Utsikten var enorm från 22andra våningen. De hade lite vita fjun här och där...

På sista bilden ser man vårt hus ... långt upp till höger ...

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ljusne idag. Ljusne ligger vid hälsingekusten, 23 mil norr om Stockholm, där älven Ljusnan har sitt utlopp i Bottenhavet.

Ibland har vi helt gröna vintrar, i år har det snöat rätt skapligt. Tur vi har gårldskarl med en äkta Ariens snöslunga. Snösvängen råkade idag köra förbi farstukvisten med snöslungs-utblåset åt fel håll. Tur att inte även den innersta dörren var öppen. 🙁

post-8284-1234110302_thumb.jpg

post-8284-1234110430_thumb.jpg

post-8284-1234110585_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Nu har det ju klarnat upp och solen äntligen tittat fram så nu måste jag ut i det fina vintervädret... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Matilda (oregistrerad)

post-18888-1234200790_thumb.jpg

Jaa en sån här härlig bil (ja det är faktiskt en bil därunder… det var lite mörkt...) fick jag skotta fram i morse på väg till jobbet… 😄

Jag bor på fel ställe… Jag tycker inte om vinter… Jag tycker inte om snö… Jag tycker inte om att frysa… Jag tycker inte om att gå upp på morgonen…

Å jag tycker inte om bilar heller…

Link to comment
Dela på andra sajter

Fina bilder AF.

Jag gillar snö..

Tjejen är ju från västerbotten och där brukar vi vara en del, speciellt på vintern.

Så jävla kul att köra skoter 😄

Tycker vintern i göteborg är måttlig tråkig dock. Om vi nu nån gång får snö så blir det bara massa slask och det ser

förjävligt ut. Men men.

Sommaren är dock underbar här 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...