Osmo Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 Blir galen vars känner ja igen trumm beatet som var med i Alcazars låt? Ni som jag åxå tvingas titta med sambon själva trummorna som kommer: do do do 😄 Vi har en vild debatt i soffan behöver hjälp 🙂
Osmo Postat 7 februari 2009 Trådstartare Postat 7 februari 2009 Ah kömme på nä 😄 Knock on wood vae ja sökte 🙂
Flebbo Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 Ahhhh! Satt precis oxå och kände igen trummorna och funderade vad det kunde vara för nån. Knock on wood var det ju såklart! Tackar! =)
nummersex Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 Hehe. Bara jag som tänkte på att Maries låt duckade då och då? Eller är det bara min tv som spökade?
Hastalavista Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 Ah kömme på nä 😄 Knock on wood vae ja sökte 🙂 Tack!
Osmo Postat 7 februari 2009 Trådstartare Postat 7 februari 2009 Kul att fler bröt hjärnbark över detta, lite kul dock men ja tycker ska man få folk att känna igen sig å må gött vaför inte köra på med de mer i låten var ju då man klev ur kängorna å nästan upprepar nästan tog på sig disco dojjerna 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.