tbruce Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 1. Folk som har en intressant idé OCH utför den bra. 2. Folk som har en intressant idé men INTE utför den bra 3. Folk som inte har en intressant idé och INTE utför den bra [...] 99. Folk som inte har en intressant idé MEN utför den bra. (Sting, Phil Collins, Peter Gabriel) [...] (Michael Hedges, Joe Satriani mfl) 🙁
Guitar Nilsson Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 Jag håller med dig... Fast det finns ju utrymme för ännu lägre rang... de så kallade "Bingo-Lotto-Musikerna" Fast dom kan man nog fördela på dina sista platser. Alla "Pre-Delay-artister" brukar ju uppträda på Bingo-Lotto och Folkets Park. Att vara med i TV smäller nog högre än att inte vara med i TV?
Guitar Nilsson Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 (redigerat) ""3. Sinnessjuka musiker/Kompositörer (Michael Hedges, Joe Satriani mfl) - Oslagbara även dom, fast når inte ut på samma sätt, smalt."" Kan någon förklara det där? Är de intagna på låsta avdelningar eller hur är de? Michael Hedges har jag inte hört talas om alls tror jag. Redigerat 8 februari 2009 av Guitar Nilsson
DieHard (oregistrerad) Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 3. Folk som inte har en intressant idé och INTE utför den bra 99. Folk som inte har en intressant idé MEN utför den bra. Och vad är en inte intressant idé?
tbruce Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 Och vad är en inte intressant idé? Allt som har med gitarrer att göra förstås.
Guitar Nilsson Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 Status-rankingen!? Francis Rossi måste ju bli etta. I bland har han sån skön sjuk John Cleese-liknande humor!
SMichael Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 Vad en tycker låter skit är en annans symfoni... 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.