Håkan Ekberg Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Så nu är Idiot 2004 äntligen över och jag kan¨återgå till mitt mer normala jag dvs Tvätta bort röda fläcken i pannan, och nyktra till Låta Klabbestubben växa ut till getskägg igen Låta håret på skallen växa ut igen (har ingen flint än 😱 ) Låta bli att göra elaka inlägg i demopostningarna 😉 Be om ursäkt ifall jag trampat nån på tårna Hoppas jag inte får återfall ifall de återkommer med Idiot 2005 😠 MVH Håkan
Tokas Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Var det inte nått strul med röstningen? Har för mig att jag läste det på löpsedeln idag. I så fall får man nog höra talas om Idol 2004 några veckor till... 🙁
osiris Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Jag vet inte om jag sett ett enda avsnitt... förutom castingen då 🙂 Men skönt att det är över iaf... får se om det blir några bra hits för vinnaren nu då... Som Erik Prydz kan göra nåt vettigt av 😄
hammagrella Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Rätt person vann iaf... Vem då? Fitt-Gunilla?
L.C Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Som Erik Prydz kan göra nåt vettigt av 😆 Det får vi hoppas.
Lundin Postat 28 november 2004 Postat 28 november 2004 Vem då? Fitt-Gunilla? 🙂 🙂 .. ja..med krulltott-peruk och gheyskägg.. 🙂
Håkan Ekberg Postat 28 november 2004 Trådstartare Postat 28 november 2004 Var det inte nått strul med röstningen? Har för mig att jag läste det på löpsedeln idag. I så fall får man nog höra talas om Idol 2004 några veckor till... 😏 Såg det också, men jag orkar inte mera - jag har familj och hela det här härliga forumet att tänka på också. 😉 MVH Håkan
android Postat 29 november 2004 Postat 29 november 2004 Var det inte nått strul med röstningen? Har för mig att jag läste det på löpsedeln idag. I så fall får man nog höra talas om Idol 2004 några veckor till... 😉 Tror mest att det var kvällstidningarnas desperata försök att sälja några extra ex... Om jag fattat saken rätt, så stod det fel nummer till SMS-röstningen i vissa tidningar. 😳
djonas Postat 30 november 2004 Postat 30 november 2004 Frågan kvarstår ju dock vem utav de 11 finalisterna som får det bästa skivkontraktet, sett utifrån artistens intresse. 😆 Risken för Daniel är ju att i alla fall första skivan blir styrd i en väldigt kommersiellt riktning, som går hem hos kidsen, men där man inte utnyttjar hans rösttalang. 🙂 Ciao!
android Postat 30 november 2004 Postat 30 november 2004 Han kommer ju att bli tillfrågad om att va med Robert Wells på turné, så då är väl allt klappat och klart........ 😆
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 30 november 2004 Postat 30 november 2004 Kan någon berätta hur jag ska få mina misstankar om Darins sexuella läggning bekräftade? Diskuteras sånt någon annanstans än på Flashback (IP-bannad)?
android Postat 30 november 2004 Postat 30 november 2004 Sexuella läggning?? Pojken är väl inte ens könsmogen än...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.