Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Så nu är Idiot 2004 äntligen över och jag kan¨återgå till mitt mer normala jag dvs

Tvätta bort röda fläcken i pannan, och nyktra till

Låta Klabbestubben växa ut till getskägg igen

Låta håret på skallen växa ut igen (har ingen flint än 😱 )

Låta bli att göra elaka inlägg i demopostningarna 😉

Be om ursäkt ifall jag trampat nån på tårna

Hoppas jag inte får återfall ifall de återkommer med Idiot 2005 😠

MVH

Håkan

Annons
Postat

Var det inte nått strul med röstningen? Har för mig att jag läste det på löpsedeln idag. I så fall får man nog höra talas om Idol 2004 några veckor till... 🙁

Postat

Jag vet inte om jag sett ett enda avsnitt... förutom castingen då 🙂

Men skönt att det är över iaf... får se om det blir några bra hits för vinnaren nu då... Som Erik Prydz kan göra nåt vettigt av 😄

Postat
Som Erik Prydz kan göra nåt vettigt av 😆

Det får vi hoppas.

Postat
Var det inte nått strul med röstningen? Har för mig att jag läste det på löpsedeln idag. I så fall får man nog höra talas om Idol 2004 några veckor till... 😏

Såg det också, men jag orkar inte mera - jag har familj och hela det här härliga forumet att tänka på också. 😉

MVH

Håkan

Postat
Var det inte nått strul med röstningen? Har för mig att jag läste det på löpsedeln idag. I så fall får man nog höra talas om Idol 2004 några veckor till... 😉

Tror mest att det var kvällstidningarnas desperata försök att sälja några extra ex... Om jag fattat saken rätt, så stod det fel nummer till SMS-röstningen i vissa tidningar. 😳

Postat

Frågan kvarstår ju dock vem utav de 11 finalisterna som får det bästa skivkontraktet, sett utifrån artistens intresse. 😆

Risken för Daniel är ju att i alla fall första skivan blir styrd i en väldigt kommersiellt riktning, som går hem hos kidsen, men där man inte utnyttjar hans rösttalang. 🙂

Ciao!

nattvaktaren (oregistrerad)
Postat

Kan någon berätta hur jag ska få mina misstankar om Darins sexuella läggning bekräftade? Diskuteras sånt någon annanstans än på Flashback (IP-bannad)?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.