Tilly Postat 27 februari 2009 Trådstartare Postat 27 februari 2009 Tack för det Soundborn! Jag noterar... "lite för mycket" socker, grädde, men inget hjorthornssalt. Ill try it! Det är sockret och grädden som gör dom så goda 🙂 Vad jag har förstått så har man hjorthronssalt när man bakar bullar med någon chockladfyllning, inte med grädde? Det är vad hon har lärt mig iaf, men jag kan ha fel 🙂 Får testa med hjorthronssalt nångång!
D Vibe Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 Alla hjärtans dag kommer nog alltid vara något speciellt från och med nu. Min förstfödda son föddes den 14:e februari i år! 😆
Overkill Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 Alla hjärtans dag kommer nog alltid vara något speciellt från och med nu. Min förstfödda son föddes den 14:e februari i år! 😄 Grattis! 😄
Tilly Postat 3 mars 2009 Trådstartare Postat 3 mars 2009 Oh grattis! Måste vara en otrolig upplevelse
D Vibe Postat 5 mars 2009 Postat 5 mars 2009 (redigerat) Oh grattis! Måste vara en otrolig upplevelse 🙂 Ja, man kan lugnt säga att det slår allt man varit med om i livet hittills.. Låter klyschigt, men det är sant. Edit: Tack förresten! Redigerat 5 mars 2009 av D Vibe
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.