blotarn Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Tjena, tänkte för skojs skull prova mixa någon annans verk, blir lite tråkigt i längden att bara mixa sitt eget, har bara suttit och mixat i ungefär 5 år av och till. Har bara mixat metal, men jag är öppen för allt 😉 nått intresse?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Tjena, tänkte för skojs skull prova mixa någon annans verk, blir lite tråkigt i längden att bara mixa sitt eget, har bara suttit och mixat i ungefär 5 år av och till. Har bara mixat metal, men jag är öppen för allt 🙂 nått intresse? Tyvärr! Jag mixar mitt eget själv... 😄
blotarn Postat 3 februari 2009 Trådstartare Postat 3 februari 2009 Tyvärr! Jag mixar mitt eget själv... 😄 ofan 😉 kan tillägga att om eran inspelning är gjord med ezdrummer eller liknande kan jag göra om det till DFHS som har dubbelt så bra ljud
Soxic Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Jag är intresserad. Har en hel demoplatta med 12 låtar och även om jag är hyfsat nöjd med mixningen för att vara mixad av mig själv så skulle den nog må bra av en mer erfaren mixare. Stilen är pop-punk. Vore skitkul om du ville ta dig an detta. Smakprov har du här http://soxicmusic.com/mainpage/?page_id=73. 3 första låtarna är från senaste skivan.
_johnny_ Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Tjo! Jag anmäler några rockabilly låtar, men betoning på rock till listan som du gärna får leka med.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Jag är intresserad. Har en hel demoplatta med 12 låtar och även om jag är hyfsat nöjd med mixningen för att vara mixad av mig själv så skulle den nog må bra av en mer erfaren mixare. Stilen är pop-punk. Vore skitkul om du ville ta dig an detta. Smakprov har du här http://soxicmusic.com/mainpage/?page_id=73. 3 första låtarna är från senaste skivan. Helsköna låtar ju.... Dom där blir ju jag sugen på att göra nåt bra av... 😱
blotarn Postat 4 februari 2009 Trådstartare Postat 4 februari 2009 Jag är intresserad. Har en hel demoplatta med 12 låtar och även om jag är hyfsat nöjd med mixningen för att vara mixad av mig själv så skulle den nog må bra av en mer erfaren mixare. Stilen är pop-punk. Vore skitkul om du ville ta dig an detta. Smakprov har du här http://soxicmusic.com/mainpage/?page_id=73. 3 första låtarna är från senaste skivan. Tjena. mer erfaren mixare skulle jag väll inte vilja påstå att jag är, iallafall inte inom den genren, har _BARA_ spelat in metal och lekt här hemma 😑 du verkar ju ändå veta ungefär vad du håller på med, frågan är om jag skulle göra det bättre!
blotarn Postat 4 februari 2009 Trådstartare Postat 4 februari 2009 Tjo! Jag anmäler några rockabilly låtar, men betoning på rock till listan som du gärna får leka med. okej, det låter bra 😑 bjud ett pm med din mail så kan jag skicka ett smakprov på nått jag mixat
Soxic Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 Tjena. mer erfaren mixare skulle jag väll inte vilja påstå att jag är, iallafall inte inom den genren, har _BARA_ spelat in metal och lekt här hemma 😎 du verkar ju ändå veta ungefär vad du håller på med, frågan är om jag skulle göra det bättre! Okej, du tänkte mer på de som inte riktigt kommit igång än med mixningen riktigt :-) Jag får ta det som en komplimang då, tack. 😎
Soxic Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 Helsköna låtar ju.... Dom där blir ju jag sugen på att göra nåt bra av... 😎 Wow, tack! 😎 Är du intresserad av att mixa lite så är det bara att säga till. :-)
blotarn Postat 4 februari 2009 Trådstartare Postat 4 februari 2009 Okej, du tänkte mer på de som inte riktigt kommit igång än med mixningen riktigt :-) Jag får ta det som en komplimang då, tack. 😎 Japp, iallafall om det inte handlar om metal/hardcore osv 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.