E.n.T Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 har kommit över en fin trackersite där ni bara slår in eran älsklings telefonnummer så kommer gps:en visa var han/hon befinner sig http://www.trackapartner.com/ god jaktlycka!!!
Fidden Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 haha, fan vad coolt. sökte efter mig själv, och den hittade mig jättebra!
debatt Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 Den hittade inte mig alls! Men jag tror man måste ha mobilen påsatt? Eller? 🙂
Kruger Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 haha, fan vad coolt. sökte efter mig själv, och den hittade mig jättebra! Den måste jag ha! /Vilsne Kruger
Opiiate Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 (redigerat) Läser ni "terms of use" så står det att det kommer att komma en räkning på 49.95$ till adressen för det angivna numret som ni slår in. För er som inte visste .. Terms of Use If you access and use this website (the "Site"), you accept and agree to be bound by and comply with these terms (the "Terms"). JURISDICTION The Site is administered by Payment Processing Inc. from its offices in Canada. The Site will be governed by and construed in accordance with the laws of the Province of British Columbia and the laws of Canada applicable therein, without giving effect to any principles of conflicts of laws. Och "(the "site")" täcker alltså Inte Denna "Rules & Privacy statement" länken .. du blir förflyttad till en helt annan server. Och gäller alltså inte den sajten. Redigerat 5 februari 2009 av Opiiate
debatt Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Läser ni "terms of use" så står det att det kommer att komma en räkning på 49.95$ till adressen för det angivna numret som ni slår in. För er som inte visste .. Och "(the "site")" täcker alltså Inte Denna "Rules & Privacy statement" länken .. du blir förflyttad till en helt annan server. Och gäller alltså inte den sajten. Mmm... men det gäller bara om man har en adress. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.