Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vet inte om det kanske är för komplicerat - kanske ska jag strunta i det???

Någon som vet någonting?

Jag vill koppla 2 headset så att man kan prata med varandra i rummet. Jag vill gärna kunna ansluta fler hörlurar till också om det går (typ trådlösa).

Är det verkligen så komplicerat?

Jag hade tänkt mig 2 vanliga headset (med vanlig freestylestickpropp) som ska kopplas till någon typ av apparat som gör att det går att höra varandra och prata med varandra....

Om det är komplicerat så kanske någon kan säga det så slipper jag fortsätta leta mig blå?

Tack!

Annons
Postat (redigerat)

Det låter som om du är ute efter någon typ av sådan intercom som en del har på motorcykel, mellan förare och passagerare...?

Är det tänkt till inspelning också eller är det bara till kommunikation?

EDIT: Rubriken är ganska intetsägande. Ändra den gärna så att den säger något om VAD du vill ha hjälp med, så kanske det blir fler som svarar... 🤪

Redigerat av Claes
Postat
Borde väl funka med en vanlig liten mixer ?

Och vad är en VANLIG liten mixer? Måste det inte finnas mikrofon och hörlursförstärkare också eller en slags hörtelefon??

Jag behöver inte kunna spela in men vill gärna kunna ha fler medhörare. Vet inte om det är en intercom jag ska ha...

Postat

Håller med Claes om att rubriken är tämligen värdelös.

Du behöver en liten mixer och en hörlursförstärkare

Med dessa grejer kan du koppla in 4 headset.

Sen går det väl åt förlängningskablar till headseten. Och freestyleplugg-till-stor-plugg-adaptrar.

Är det datorer och internet inblandade så är det ju betydligt enklare att köra Skype, Ventrilo, Team Speak, MSN etc.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.