Nudel af Ludenben Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 I denna varningstexternas tidsålder, är det inte på tiden att någon framhäver mun-tobakens ljusa sidor... eller? 🙂 LÅTNAMN: "Snusrus" ARTIST: Nudel af Ludenben LÅTLÄNGD: 3:28 KOMPOSITÖR: Nudel af Ludenben PRODUCENT: NtD Productions INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: .mp3 STORLEK: 3251kB STATUS: Nu får den vara klar... LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Kringlan Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 Mycket bra. Håller med dig till 100% 😎 Låten är väll inte helt 100% och rimmen är ju mest nödrim, fast det gör bara låten bättre tycker jag. Om den hade vart perfekt hade texten brytit för mycket.
karl Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 Jag vet inte var du har för avsikt med låten ??? Musikaliskt börjar den hur bra som helst men kommer sedan på skam när refrängen kommer.... snuset ja.....En hyllning till nå't jag hållit på med allt för länge men kanske ändå rätt.... jag vet inte....Du fick en 3:a för introt..... 😎
Nudel af Ludenben Postat 3 december 2004 Trådstartare Postat 3 december 2004 😆 Det va inga dåliga betyg!... Man tackar o bugar!
gol Postat 3 december 2004 Postat 3 december 2004 Trots att jag inte snusar gillar jag låten! Har nynnat på den i en vecka nu! 😆
Nudel af Ludenben Postat 4 december 2004 Trådstartare Postat 4 december 2004 Jag snusade inte heller - tills jag skrev låten... Nu ÄLSKAR jag mitt snusrus. Tack ska du ha Gol. 😛
Tranback Postat 4 december 2004 Postat 4 december 2004 underbar låt 😎 kanon Intro och text snuuuuusruuuuus å jag älskar mitt snusrus 😏
Mattias M (oregistrerad) Postat 8 december 2004 Postat 8 december 2004 Får en del broder daniel-vibbar i versen...refrängen är trevlig och glad. Helskön låt 😆 (särskilt med snusen vilandes och dimensionsskapandes under läppen)
Myrli Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 Grym låt du har gjort.. Jag tycker nog att det är en hit varning på den här låten. Kanske nåt som markoolio skulle vara intresserad av. 😏 Snusa on
Print Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 JAAAAAAA! Äntligen lite snusromantik! Texten är ju fantastisk… "hästar och djur"?... ha! 😄
Kringlan Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 jag äslakr delen "en gång när jag var ledsen, då var jag inte glad, ja va faktiskt riktigt ledsen" haha... obetlabart
dede Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 Svår konkurrens för Bob Hund plötsligt! 😛 Tummen upp!
Nudel af Ludenben Postat 12 december 2004 Trådstartare Postat 12 december 2004 Man tackar och bugar ödmjukt. 😆
ThomasJ Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 klockrent:) blev så snus sugen att jag tog en prilla direkt:P vill höra mer ifrån dig:)
android Postat 16 december 2004 Postat 16 december 2004 Grym låt du har gjort.. Jag tycker nog att det är en hit varning på den här låten. Kanske nåt som markoolio skulle vara intresserad av. 😉 Snusa on 😏 Tvivlar på att den imagen skulle gå så väl ihop med Markoolios publik. Kanske lite fel målgrupp... 😉
®offe Postat 19 december 2004 Postat 19 december 2004 Ha ha ha, snusrus rules! 😏 Behövde ingen kemisk glädje när jag hörde den här. /®
merbid Postat 19 december 2004 Postat 19 december 2004 LÅTNAMN: "Snusrus" Vad fruktansvärt bra! Jag måste säga att "med hästar och djur.." delen lyfter låten en hel del! Tråkigt att snuset inte fick marknadsföras i Europa, för det här hade vart den givna reklamlåten! underbart slut oxå... stämningsfullt. snus.
Nudel af Ludenben Postat 20 december 2004 Trådstartare Postat 20 december 2004 Shit! 🙁 Det här va inte bra. Alla fina ord har fått mig att fullkomligt börja PROPPA i mig snus. Under helgens firande ertappade jag mig själv med att leka "funny bunny" men Rapé! Snus som levebröd, kommer bli min död! Mvh /Muncanser 2005
Tophe Postat 20 december 2004 Postat 20 december 2004 (redigerat) JÄttebra låt! Fast jag hatar snus, det smakar skit och luktar pissoar. Men låten var charmig. "hästar och djur".. hahaha Redigerat 20 december 2004 av Tophe
Nudel af Ludenben Postat 27 december 2004 Trådstartare Postat 27 december 2004 Utan snus i två dagar försmäktar jag på denna ö!
Fredster Postat 27 december 2004 Postat 27 december 2004 Jag har hållit mig undan snus i 2 år nu och så kommer den här förbannade låten och förstör allt. JAG MÅSTE HA SNUUUUUUUUS!!!!
Nudel af Ludenben Postat 9 februari 2005 Trådstartare Postat 9 februari 2005 Mamma tyckte om den iaf.. Härligt
equality Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Helt klart Torssonvarning! Kul och fyndigt. Moll på versen och dur i refrängen är ju rätt effektivt. Tyckte takten haltade nånstans men det var kanske en kemisk villa. Kan reta mig på det menlösa sångframförandet och den naiva texten men det är väl idén med låten...?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.