Jump to content
Annons

Betyg  

28 röster

1. 1. Betyg

• 1.
      2
    • 2.
      1
    • 3.
      2
    • 4.
      10
    • 5.
      4

Recommended Posts

Postat

I denna varningstexternas tidsålder, är det inte på tiden att någon framhäver mun-tobakens ljusa sidor... eller? 🙂

LÅTNAMN: "Snusrus"

ARTIST: Nudel af Ludenben

LÅTLÄNGD: 3:28

KOMPOSITÖR: Nudel af Ludenben

PRODUCENT: NtD Productions

INSPELNINGSÅR: 2004

FORMAT: .mp3

STORLEK: 3251kB

STATUS: Nu får den vara klar...

LÅTLÄNK:

Annons
Postat

Mycket bra. Håller med dig till 100% 😎

Låten är väll inte helt 100% och rimmen är ju mest nödrim, fast det gör bara låten bättre tycker jag. Om den hade vart perfekt hade texten brytit för mycket.

Postat

Jag vet inte var du har för avsikt med låten ??? Musikaliskt börjar den hur bra som helst men kommer sedan på skam när refrängen kommer.... snuset ja.....En hyllning till nå't jag hållit på med allt för länge men kanske ändå rätt.... jag vet inte....Du fick en 3:a för introt..... 😎

Mattias M (oregistrerad)
Postat

Får en del broder daniel-vibbar i versen...refrängen är trevlig och glad.

Helskön låt 😆 (särskilt med snusen vilandes och dimensionsskapandes under läppen)

Postat

Grym låt du har gjort.. Jag tycker nog att det är en hit varning på den här låten. Kanske nåt som markoolio skulle vara intresserad av. 😏 Snusa on

Postat

jag äslakr delen

"en gång när jag var ledsen, då var jag inte glad, ja va faktiskt riktigt ledsen" haha... obetlabart

Postat

Svår konkurrens för Bob Hund plötsligt! 😛

Tummen upp!

Postat
Grym låt du har gjort.. Jag tycker nog att det är en hit varning på den här låten. Kanske nåt som markoolio skulle vara intresserad av. 😉 Snusa on

😏

Tvivlar på att den imagen skulle gå så väl ihop med Markoolios publik. Kanske lite fel målgrupp... 😉

Postat
LÅTNAMN: "Snusrus"

Vad fruktansvärt bra!

Jag måste säga att "med hästar och djur.." delen lyfter låten en hel del!

Tråkigt att snuset inte fick marknadsföras i Europa, för det här hade vart den givna reklamlåten!

underbart slut oxå... stämningsfullt. snus.

Postat

Shit! 🙁 Det här va inte bra. Alla fina ord har fått mig att fullkomligt börja PROPPA i mig snus. Under helgens firande ertappade jag mig själv med att leka "funny bunny" men Rapé!

Snus som levebröd, kommer bli min död!

Mvh /Muncanser 2005

Postat (redigerat)

JÄttebra låt!

Fast jag hatar snus, det smakar skit och luktar pissoar.

Men låten var charmig. "hästar och djur".. hahaha

Redigerat av Tophe
  • 1 månad senare...
Postat

Helt klart Torssonvarning! Kul och fyndigt. Moll på versen och dur i refrängen är ju rätt effektivt. Tyckte takten haltade nånstans men det var kanske en kemisk villa.

Kan reta mig på det menlösa sångframförandet och den naiva texten men det är väl idén med låten...?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.