Luigi Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 Har haft ett SbLive kort ett tag nu, o ja tänkte köpa upp mig... har funderat på ett Juli@, nån som tycker det är en bra idee? kommer det bli stor skillnad? hej!
Ken Kängström Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 Hur mycket pengar är du beredd att lägga ut? Hur många ingångar behöver du?
Neko Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 Råder lite delade meningar om Juli@ här på forumet. Men jag föreslår att du gör en sökning på ljudkort och läser in dig lite på vad du vill ha, och vad du vill ha ut av det. Sök Kolla även in sökguiden här för att göra effektivare och bättre sökningar.
Luigi Postat 26 november 2004 Trådstartare Postat 26 november 2004 under 2000 hadde ja tänkt, igentligen behöver jag bara 1 ingång, för sång.
Ken Kängström Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 Kolla m-audio delta serien. Där kanske du hittar nåt att ha. Kom ihåg att använda sökfunktionen inten du postar nya trådar. MVH//Kenny
Luigi Postat 26 november 2004 Trådstartare Postat 26 november 2004 vad är det egentligen som är så dåligt med juli@? är det verkligen nått eller är det bara att folk inte kan sina grejer?
Neko Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 Bra fråga. Jag kan inte riktigt svara på den, det är ju helt klart ett prisvärt kort om det fungerar som det ska. (Eller snarare om datorkonfigurationen är kompis med juli@ kortet). Jag skulle kanske lägga pengarna på ett EMU kort, då man får lite dspkraft till pluggar (bara kortets egna). Alla kanske inte är superbra, men någon kan man ju köra med, och man sparar alltid in lite CPU.
Ken Kängström Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 Det sägs strula beroende på vad du har för dator och hårdvara. AMD datorer är den extremt allergisk för tydligen. M-audio delta serien som jag pratade om brukar vara extremt stabila. bra och simpla drivrutiner. Har också en ganska låg latency.beroende på vilket du köper vill säga. Har själv ett m-audio delta 1010. Det bästa köpet jag har gjort tror jag. 2 av mina vänner har varsitt m-audio delta 44 som funkar klockrent utan något som helst strul. MVH//Kenny
Luigi Postat 26 november 2004 Trådstartare Postat 26 november 2004 mmm ok tack... vilket delta kort skulle ni rekomendera då? är inte så high på de olika... 🙂
Luigi Postat 26 november 2004 Trådstartare Postat 26 november 2004 M-Audio Audiophile 2496 kortet verkar ju vara de billigaste, och verkar ha iprincip samma egenskaper som de andra delta korten,,, eller?
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 M-Audio Audiophile 2496 kortet verkar ju vara de billigaste, och verkar ha iprincip samma egenskaper som de andra delta korten,,, eller? Snälla vännen, Neko har redan tipsat dig om sökfunktionen. Han gjorde det på ett informativt och vänligt sätt, men jag orkar fan inte: Denna fråga har besvarats och stötts och blötts av alla på forumet, minst 50 044 gånger. Det finns liksom inget att tillägga, och skulle du mot förmodan råka ha något nytt att tillföra, posta för guds skull i en redan existerande tråd. Ingen orkar med det här lägstanivåtjafset längre.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.