Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

har läst en del om folk som blivit blåsta på singa gitarrer och annan utrustning av elaka musikmänniskor, så jag tänkte jag skulle kålla upp min.

Dock kan jag inte få tag på exemplaret jag har.

Om nån gitarrkunnig skulle kunna hjälpa mig lite vore jag lycklig 😄...

Gitarren jag framför allt använder är.

Valley Arts Custom. Säger itne mycket mer än så förutom något om Californain Studios

På baksidan står nån typ av nummer 🙂...

Jag har ingen aning om någonting utomm att valley arts gör mest custom gitarrer och det säger inte mej särksilt mycket.

[edit] förjävla mysig gitarr förresten.

[edit2] Glirig hemsida dom har iaf 😄 (Valley Arts)

[edit3] som dom skryter om sig själva på sidan känns det inte alls särkilt troligt att det är original. Snarare nån kopia. Måste kålla upp det där serienumret på nåt vis... 🙂

Redigerat av Kringlan
Annons
Lasse Mongo (oregistrerad)
Postat

svammel tänker jag, det är inget fel på den sidan och deras gitarrer och man undrar vad är det för nåt du läst egentligen??? och ska man verkligen tro på allt, detta kändes som en väldigt onödig tråd.

barp

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.