hank Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Goddagens! Presentation kan va på sin plats. Jag pluggar musikproduktion på Fryhusets gymnasium. Håller dessutom på att bygga mig en mindre hemma-studio/replokal. Lirar lite diverse instrument, men basen är väl huvudinstrument, med tanke på att jag spelar bas i band. Vi lirar nån mystisk hybrid utav alla tänkbara musikgenrer. Allt ifrån indisk-raga till dub, ofta väldigt improviserat. Har smygit runt här rätt länge utan att faktiskt registrerat mig, har inte för vana att registrera mig på forum. Men ni verkar ju vara rätt hyggliga här, så jag tog mod till mig. Att det verkar vara en riktig kunskaps-bank kan ju också tänkas vara en utav anledningarna till detta vanebrytande. Hoppas jag kan bidra med nåt. Hare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Hoppas jag kan bidra med nåt. Hoppas vi med 🙂 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Välkommen Hank! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 welcome =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Välkommen! & här kan du se vem du ska fråga om vad. https://www.studio.se/index.php?showtopic=6000 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Välkommen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Tjena! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Vare Hälsad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Willkommen!!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindh Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Hej Hank! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Hallå Hej Hank Hälsar Hammagrella Högtidligt, Hare Härligt Här Hos Hemstudions Hyllare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Absolut välkommen! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MagnusBryngelsson Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Jätte välkommen 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 hejhejhank Hallå Hej Hank Hälsar Hammagrella Högtidligt, Hare Härligt Här Hos Hemstudions Hyllare! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Men ni verkar ju vara rätt hyggliga här, så jag tog mod till mig. Javisst är vi det! Iaf försöker vi... 🙂 Välkommen också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Tjenare. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Howdy,partner!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Välkommen! skall bli kul att höra lite indiska infl. om du postar en demo någongång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 (redigerat) Hallå Hej Hank Hälsar Hammagrella Högtidligt, Hare Härligt Här Hos Hemstudions Hyllare! Avnjuter Avis Alliterationernas Avatar Håkan Redigerat 27 november 2004 av Håkan Ekberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbe Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 Vi lirar nån mystisk hybrid utav alla tänkbara musikgenrer. Allt ifrån indisk-raga till dub, ofta väldigt improviserat. Det låter mycket spänande. Ztravo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hank Postat 27 november 2004 Trådstartare Dela Postat 27 november 2004 Man tackar, man tackar. ska se om jag kan knåpa ihop nåt att slänga upp på sidan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.