Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag är snart 30 år och har lirat pop-punk sedan 94 då den "nya" punkvågen sköljde över världen med band som Green Day, Rancid och Bad Religion. Kör ganska rak och enkel punkpop och har en hel del eget material, säkert över 50 låtar. Jag har inte så mycket banderfarenhet utan har mest pysslat med egna inspelningar hemma och distribuerat mina skivor privat. Söker nu samarbete med bassist och trummis för att se vad det kan leda till. Jag har inga direkt krav utan ser mest fram emot att ha kul. Kan nämnas att jag bor i stockholm och inte har tillgång till replokal, men det går antagligen alltid att ordna på något sätt :-).

Min hemsida: www.soxicmusic.com

Skicka ett PM eller maila till webmaster@soxicmusic.com

Mvh

Daniel

Redigerat av Soxic
Annons
Postat (redigerat)

Jag har fått en del respons som är mycket intressant både här och på andra sidor, vilket jag tackar för. Jag vill samtidigt passa på att tillägga att jag även är öppen för samarbeten med både trummisar och bassister "online". Jag håller just nu på att skriva låtar inför nästa demoalbum så om någon är intresserad av att lägga drumtracks och basspår till dessa låtar när de är färdiga så vore det otroligt kul! Hör av er om det låter intressant! Ni kan höra lite av mitt material på www.soxicmusic.com.

Redigerat av Soxic

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.